Ovutest Kruidvat

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Maybe01, 20 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Hallo Allemaal.

Ik lees net bij een ander bericht dat de ovutesten van KV niet betrouwbaar zijn?
    Wij zijn deze maand voor het eerst begonnen met ovu-testenm en dus bij het kruidvat gehaald. Er lagen daar 2 ovutesten, we hebben die in het paarse doosje..
    Nu is het zo (misschien dom van me!) dat we toen we positief getest hadden gelijk met die testen gestopt zijn, want er stond in de gebruiksaanwijzing binnen 24 tot 36 uur heb je de eisprong, wij flink klussen natuurlijk! Ik vond het al zo vreemd want ik heb ook temperatuur gemeten de maanden hiervoor en toen steeg mijn temperatuur pas veel later. Dus ik meende dat je dan je eisprong hebt. Nu vond ik het dus al vreemd dat het vroeger wass dan we elke maand dachten, maargoed wie ben ik, misschien is mijn temperatuur wel minder gevoelig voor de eisprong, Ik had toch een duidelijk streepje!

In elk geval even to the point, zijn deze ovutesten nou echt zo slecht? Ik kan daar altijd zo van balen, weer een maand naar de klote :x!

2. disney1986

disney1986 Fanatiek lid

29 okt 2010
    1.527
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind ze heel slecht, maar heb al wel verhalen gehoord dat ze wel werkte.

Ik heb het idee dat ze gevoeliger zijn, dus eerder een piek aangeven.
    Ik had soms 5 dagen een piek.......vreemd!

3. Maybe01

Maybe01 Actief lid

30 aug 2010
    408
    0
    0
    Ja dat is zeker vreemd want op de verpakking stond ook dat het mx 36 uur voor de eisprong is.
    Maar ik ben blij met je antwoord, ik moet me ook niet gek laten maken, het is bij iedereen verschillend, maar ik had er dus al een vreemd gevoel over vooral omdat ik dus met tempen later in de week pas mijn eisprong heb, tenminste dat dacht ik. Nu weet ik het ook niet meer haha, Misschien hebben we dan wel in de verkeerde periode extra ons best gedaan..

4. Ikhebjelief

Ikhebjelief Fanatiek lid

1 apr 2010
    2.044
    0
    0
    echt koop die testen nooit meer!!
    Het zijn echt slechte testen, ik test er bijna altijd positief mee!
    snap nie waarom ze nog verkocht worden!

ik geef liever 50 euro uit een cb digital met smiley (20 stuks) als 1 doosje bij kruidvat..!

5. mama079

mama079 Fanatiek lid

30 apr 2010
    1.065
    30
    48
    Ze zijn echt heel slecht. Zelfs zo slecht dat toen ik ermee bij de kassa stond, de dame van de Kruidvat me afraadde die te nemen omdat ze zo slecht zijn!

6. merah

merah VIP lid

8 jun 2009
    13.474
    4.930
    113
    Vrouw
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Dumpen die dingen!
    Dat is alles wat ik er van kan zeggen...

7. dafne

dafne Actief lid

25 dec 2010
    248
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik gebruik ze ook niet meer.
    Toen we destijds voor ons eerste kindje gingen, heb ik ook getest en nooit een positieve test gezien. maar uiteindelijk wel zwanger geraakt in die maand dat we die *** testen gebruikten.

In ronde 1 ook gebruikt en een positieve test gehad... 4 dagen voor menstruatie... raar allemaal.

8. Wijfie79

Wijfie79 Actief lid

15 okt 2010
    208
    1
    0
    Zuid-Holland
    Dit topic komt net op tijd zeg! Ik heb vanochtend voor het eerst de ovu testen van KV gedaan en vond dat het niet kon kloppen! Ik zou nu mijn eisprong hebben, maar ik merk nog niets dat mijn ei eraan komt wat normaal wel het geval is, heb ook nog geen vruchtbaar slijm wat ook normaal het geval is en toch zou ik nu mijn eisprong moeten hebben volgens de test. :(

Ik vertrouwde het al niet helemaal en heb vanmiddag de ovu tests van zw&k besteld, hopen dat we daar wel de 'echte' eisprong mee kunnen vinden en hopelijk nog niet te laat zijn deze maand! :$

9. mamavansje

17 jan 2011
    77
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb ze nu 2 rondes gebruikt. Bij mij testen ze echt niet altijd positief ze worden duidelijk donkerder. Na een knaltest test ik ook niet verder maar gaan we lekker een paar dagen klussen:). (test streepje donkerder dan controle streep) Ik was bij gebruik 1ste ronde zwanger geraakt maar helaas miskraam. Hoop deze maand weer een positief resultaat.

10. mamavanbo

mamavanbo Fanatiek lid

13 apr 2006
    3.931
    0
    0
    onthaalmama
    Oostmalle (België)
    ik ben er wel zwanger mee geraakt.
    maar je moet ze enkele keren gebruiken om te weten wat echt positief is bij je.
    ik had heel de cyclus door 2 gelijke strepen, bij andere ovutesten is dit al positief. bij deze dus niet.
    bij mij was hij echt enkel positief als de testlijn donkerder was dan de controlelijn.
    het enige was wel was is dat deze 4 dagen zo bleef en dan afzwakte.
    heb die 4 dagen geklusd en het vervolg daarvan mag nu bij me komen drinken.

succes!

11. mie

mie Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.680
    7
    38
    heb ze deze maand gebruikt en testte er 6 dagen positief mee. Je wordt er idd slechtgezind van, een maand naar de *****. Wou zo graag weten als ik onmiddellijk al mijn gewone eisprong had.

Deel Deze Pagina