Wij zijn nu bezig voor een tweede mijn zoontje is 6 en heeft ook pdd-nos en is ook een bewuste keus als het gaat lukke dan heb ik me handen vrij voor de kleine en onze zoontje wilt graag overal mee helpen heerlijk
Ja zie banner was hier ook gelijk weer raak. Als dit kindje geboren is is onze zoon 22 maand. Wij vinden dit super en kijken er enorm naar uit.
Zl wordt in augustus 2 jaar. Ons lijkt het mooi als zl 2,5-3 is als de 2de geboren wordt. Helaas vorige mnd een vmk gehad, anders was het verschil 2 jaar en 5 maanden geweest.
Zoontje wordt 2 juli 1! Zijn begonnen voor een 2e toen hij 7 maanden was en het lijkt er nu op dat we weer zwanger zijn. Wilden beide graag weinig leeftijdsverschil en nu zullen ze ongeveer 20 maanden schelen.
Hoi wij zijn begonnen na dat de eerste 7 maandjes was. Het gaat bij ons niet zo makkelijk en we zouden toch het liefst weinig leeftijdsverschil willen...
mommy, idd die kriebels laten je niet meer met rust idd hahaha. leuk o, van iedereen zo te lezen, en ook dat de meningen zo verschillend zijn hahaha. ben benieuwd wanneer we de knoop doorhakken en de "jasjes" weer de deur uitkunnen
Hier een zoon van dik 2 jaar. We wilden het liefst 3 jaar leeftijdsverschil. Leek me handig, omdat hij zichzelf dan al iets meer kan redden en vier jaar vinden we weer te groot. Ook omdat je dan elke dag de oudste naar school brengt en weer ophaalt en je dus gaat leuren en zeulen met een maxicosi oid. Dat zag ik niet zo zitten. Als alles goed mag gaan dan wordt onze tweede ongeveer een maand eerder geboren voordat de oudste 3 word