9 dpo al menstruatie!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Sajoli, 8 jun 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sajoli

Sajoli Lid

29 mei 2015
    91
    0
    0
    eindhoven
    Goede nacht inmiddels ;)

Sinds ik ben gestopt met de pil heb ik een regelmatige cyclus met een lf van 14 dagen.
    Na een aantal maanden aankijken/ontpillen gestopt met AC en er samen voor gegaan!

Ik werk met temperaturen en ovulatietesten.
    29 mei een knaller, 30 mei mijn ei en 31 mei temperatuur stijging.
    Nou werd ik (inmiddels gisteren) wakker met bloed. Dacht eerste instantie innesteling, niks aan de hand. Maar heel de dag door toch flink wat bloed. Echt helderrood met stolsels. Ook echte menstruatiepijn.
    Maar ik zat nog maar op 9 dpo! :$ :(

Dit is toch wel echt een hele korte LF niet?
    En mijn regelmatige cyclus is ook verstoord, dit was een cyclus van 23 dagen!

Hoe kan dit nou?

2. maybee2

maybee2 Fanatiek lid

15 mrt 2014
    1.247
    8
    38
    Noord brabant
    Misschien heeft het zich willen innestelen maar is het fout gegaan waardoor je lichaam het meteen afstoot..?

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.033
    15.632
    113
    Nabij Utrecht
    Het lichaam is geen machine. Het heeft dus ook niet te maken met wel of geen foute innesteling.

Ik heb het ook eens 1 cyclus gehad waarbij ik op dag 25 (9 dpo) ongesteld werd. Met op dag 17 mijn eisprong, terwijl mijn lf normaal 10-11 dagen is (ongi op 11-12 dpo).

Hierna was het weer normaal ;)

4. Sajoli

Sajoli Lid

29 mei 2015
    91
    0
    0
    eindhoven
    Oké, ik hoef me dus geen zorgen te maken? :)

Deze keer is het ook heftiger dan normaal! Pfoeh!

5. LMI

LMI Bekend lid

21 jan 2014
    655
    54
    28
    Vrouw
    Ik heb het ook een keer gehad, een maand waarin ik ineens 5 dagen voor NOD ongesteld werd. Ipv een cyclus van 32 wat ik normaal heb ineens maar 27 dagen (dat is kort voor mij, want mijn ovulatie vind altijd pas plaats op dag 18/19)
    De maand daarna was het weer normaal

6. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Het kan wel een hele vroege miskraam (als je daar al van zou kunnen spreken zijn) Of gewoon je lijf die een keer anders doet. Wil in elk geval niet zeggen dat je cyclus nu verstoord is/blijft.

7. Star87

Star87 Fanatiek lid

21 mei 2015
    1.309
    264
    83
    Vrouw
    Ik heb zelfs een cyclus gehad van 17 dagen... Helemaaaal vreemd!! Ineens ongesteld ik dacht wat is dit nu weer.. Ook ineens heel veel en 2 weken lang!! Tot nu toe alles nog in orde.. Zit op dag 19 dus hopelijk eenmalig:):)

Deel Deze Pagina