Gefeliciteerd! Wij hebben het ook meteen verteld aan onze ouders en schoonouders, maar helaas is het de eerste keer een miskraam geworden. Daarna direct weer zwanger. Na de eerste echo hebben we het aan de broer van mijn man schoonzus verteld. De eerste echo was goed dus t kon gewoon. Morgen de tweede echo, ben dan 10 weken, maar wil t pas met 12 weken ad rest vertellen (denk ik ) Succes en veel plezier met vertellen dat jullie zwanger zijn
ouders hadden wij gelijk verteld en vrienden wisten ook snel omdat het hier carnaval was en ik niet dronk.
En? Hoe was de reactie? Hier ook gelijk verteld. Ook idd met het idee mocht het misgaan dat we dat dan ook wilden delen. Gelukkig is het goed gegaan beide keren. Kon mijn mond ook niet houden hoor haha!
Hoi lieve meiden! heb het ondertussen afgelopen weekend alleen aan ouders, broers en zussen verteld!! ze waren natuurlijk dolenthousiast! ik moet zeggen dat ik er veel aan heb dat ze het weten aangezien ik erg last heb van misselijkheid.... bleeggg wordt daar helemaal gek van!!! maar met de rest (vrienden, werk) wachten we tot dat we terug zijn van vakantie, dan zijn we rond de 13 a 14 weken. dank jullie wel voor jullie meningen en ervaringen!