zoals de titel al zegt is alyssa de laatste dagen erg onrustig. het ene moment ligt ze heerlijk te slapen en het volgende moment is het brullen en is ze bijna niet stil te krijgen. ze wil dan het liefst bij je liggen en dan ook nog op haar buikje. meestal is ze dan zo onrustig dat ze haar beentje helemaal strekt (dan staat ze dus zowat op schoot). ik moet zeggen dat mn man en ik erg gek van aan het worden zijn. we controleren dan alles. vieze luier, krampjes, moe, dorst (tis tenslotte warm weer), vaak blijkt dan dat alles in orde is, maar ze blijft huilen. wat kan er zijn met mn meisie en nog belangrijker, wat kunnen we doen. oja, als ze stil is en je legt haar in een voor ons makkelijkere houding begint ze weer opnieuw. liefs doris
De ontwikkelijk van je kindje gaat met mentale sprongen. Ze kunnen dan weer meer. Dit gaat gepaard met onrust, huilen, slecht eten enz. Zie www.oeiikgroei.nl
Ik moet ook direct aan krampjes denken. Helemaal omdat ze wil staan en tegen je aan liggen. Lune doet dat ook als ze krampjes heeft.
Hoi Ik zou denken aan darmkrampjes ja! Mijn dochter deed op die leeftijd exact hetzelfde. Fietsen met de beentjes wil nog wel eens helpen of een warme lap op de buik!
yep, ik dacht ook aan krampjes, omdat het hier ook rond 5 a 6 weken 'op z'n ergst' was. Heeft ze ook extreme zuigbehoefte? Vaak is dat heel sterk bij baby's met krampjes. Het voelt als heeel zwaar voor jou en je man, maar geloof me, het gaat over... succes Amber
Ik dacht ook meteen aan krampjes Het strekken van de beentjes duidt heel vaak op krampjes. idd fietsen met de beentje hielp hier wel en wrijven over het buikje. Wat ik ook wel eens deed was Luca op mijn onderarm liggen met zijn borstje en zijn buikje op mijn handpalm en daar een beetje druk mee geven.
krampjes zijn het niet (soms wel maar dan is ze anders). die herkennen we direct want dan voel je aan haar buikje dat het flink tekeer gaat daar binnen. maar toch bedankt en dat fietsen met dr beentjes ga ik proberen als ze weer een keer last heeft van dr darmpjes. nu ik weet wat er met een sprong bedoelt wordt denk ik idd dat het dat is. in vergelijking met vorige week kan en wil ze alweer een heleboel meer. ik ben bang dat we het gewoon moeten uitzitten. al hoop ik dat ze weer snel mn vrolijke meisie wordt want nog een paar nachten zoals vannacht en ik ga gillen. liefs doris