Hallo Inez, Mijn eerst Menstruatie na de bevalling duurde bijna 2weken werd er gek van denk echt dat het per persoon verschillend is Liefs Maria
Ik ben toevallig afgelopen week weer ongesteld geworden voor het eerst (ondanks dat ik volledige bv geef ), maar bij mij duurde het maar 4 dagen (normaal altijd 3 à 4), dus het viel reuze mee hier!
Ik had ook het idee dat het niet meer zou stoppen, het bleef toen komen, heeft denk ik een dikke week geduurd en vrij heftig ook. Terwijl normaal is het vrij weinig en dag of 4/5.
Mijn eerste menstruatie duurde twee dagen, een maand later werd ik weer ongesteld en toen duurde het 2 weken en nu lijkt alles weer gewoon zoals het voor mijn zwangerschap was.
Ik ben al 3 weken ongesteld! Wordt er gek van. Ik slik de pil en morgen is mijn stopweek, maar ik weet even niet wat ik moet doen. Heb de huisarts gebeld en die zegt dat ik nog even aan moet kijken. Het is steeds een klein beetje, maar wel gestaag aanwezig.
Ben nu al weer 2x ongi geweest na de bevalling. Beide keren maar 3 dagen, net als voor de zwangerschap.
Hier exact hetzelfde als voorheen. Ben vorige week na 4,5 maand pas weer voor de eerste keer na de bevalling ongesteld geworden. Duurde ongeveer 3,5 dag en toen was het alweer voorbij. ook evenveel als voorheen. Is dus echt bij iedereen verschillend. Ik heb trouwens ook maar krap 2 weken gevloeid na de bevalling, terwijl sommigen een maand last hadden.
Same here! Heb donderdag m laatste pil voor de stopweek, maar ben al de hele pilstrip ongi.... Heb ook de HA al gebeld en die gaf me hetzelfde antwoord... *zucht* leuk is anders...
Hier het zelfde. De eerste keer normaal maar daarna na 18 dagen alweer en die heeft ca 5,5 weken aangehouden. Ben na ca. 4 weken naar de HA geweest en die heeft een zwaardere pil (voor 3 maanden) voorgeschreven. Na een ruime week de microgynon 50 geslikt te hebben was het eindelijk over . Ben nu alleen weer toe aan mijn stopweek dus daar baal ik wel van. Hoop dat het nu gewoon weer een paar dagen duurt.
de 1e keer was heftig tot de laatste dag en duurde ong 6/7 dagen normaal bij mij 5 maar, dan 3 dagen echt bloedverlies dus duurde wel iets langer..
Duurde een goede week maar ik verloor de eerste drie dagen zoveel bloed dat ik niet eens mn deur uit kon gaan!
1e ongesteldheid was heftiger dan ik gewend was, heeft ca. 3 weken aangehouden en een paar dagen nadien wederom bloedverlies. Inmiddels weer een week verder. Ellende! Hopelijk zit er snel weer een normaal ritme in. Ben nog niet bij HA geweest.
De eerste keer na mijn zwangerschap was echt weinig maar duurde wel zeker 7 dagen... de 2e keer was gewoon heftig te noemen, het heftige duurde 4 dagen en daarna nog een paar dagen steeds een beetje