wannneer bouwen jullie de wagen om???

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door flower 27, 7 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Robyn heeft zo'n 7 maanden in de wagenbak gelegen. Het begon toen wat krapjes te worden. Ook wilde ze niet meer liggen maar lekker om zich heen kunnen kijken.

2. busster

busster Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.462
    0
    0
    touringcarchauffeur
    zoetermeer
    Hier ligt ons meisje vanaf ongeveer 5 maanden niet meer in de bak dit omdat ze steeds omhoog kwam om rond te kijken maar ze zou nu zelfs nog wel in de bak passen want we hebben een Maxicosi Mura en die bakken zijn zowel breed en lang , voordeel is ook dat het zitje van de mura helemaal plat kan zodat ze als ze in slaap valt toch helemaal recht kan liggen.

3. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Rond de 5 maanden ongeveer.

4. myla

myla Lid

9 dec 2007
    80
    0
    0
    hoi,

Ik gebruik de bak niet meer, al een paar weken niet. Maar ik zet de maxi-cosi er nog op. dan kan Levi ook rondkijken en hij mag graag in de maxi-cosi liggen. Ik vind het wel lastig, wanneer bouw je het spul om.

groetjes Myla

5. Zeilboot

Zeilboot Niet meer actief

hallo,

hier ligt martijn nu nog in de kinderwagenbak,
    martijn is nu net 4 maanden oud, en het past nog net.
    we gaan over 2 weken een midweekje weg met de familie en dacht eigenlijks dat ik hem makkelijker mee kon nemen in de wandelwagen maar ja daar verzuipt hij nog in, dus het wordt toch de bak, maar lang ligt ie er niet meer in.
    neemt alleen iets meer ruimte in beslag in de auto.

dus we wachten nog heel eventjes.

anita

6. Poohbeer2

Poohbeer2 Fanatiek lid

17 aug 2008
    4.239
    9
    38
    Aaliyah heeft tot zeven maanden in de kinderwagen gelegen en zij is nog wel een lang meisje.
    Wij hebben de Mutsaert kinderwagen.
    Toen kon ze ook al een beetje zitten met ondersteuning en was ze groot genoeg voor het gordeltje.
    Toch heb ik de wandelwagen toen ook nog flink plat gedaan hoor.

Deel Deze Pagina