Tot welke leeftijd boertje laten?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara80, 9 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara80

sara80 Actief lid

14 feb 2008
    125
    0
    0
    Ik vroeg me laatst af tot welke leeftijd je een kindje moet laten boeren? Mijn dochtertje is nu 7 maanden en merk dat er niet altijd een boertje komt. Vaak is zo ook in slaap gevallen na een flesje en dan gaat het al helemaal niet...

2. Jade11

Jade11 Bekend lid

21 mrt 2008
    585
    0
    0
    mama
    brabant
    mila is er altijd wat moeilijk mee geweest, maar laatste maanden ook zelden. in het ziekenhuis vertelden ze mij dat het beter is om wel te boeren, maar dat de wind die er van boven niet uit komt gewoon via de andere kant er uit komt.
    als ze echt aan het huilen is omdat er een boer dwars zit komt het er toch wel uit als ik haar troost, en anders gaat het vanzelf wel via de andere kant hoor..
    ga haar niet wakker maken als ze met fles in slaap valt omdat ik vind dat ze moet boeren..

3. mymiracle

mymiracle Niet meer actief

ik maak Jess ook niet wakker voor een boertje, het komt er inderdaad hoe dan ook wel uit.
    als ze wakker is na de fles dan probeer ik het wel maar lukt het ook niet altijd, dan leg ik haar ook "zonder boertje" in bed :)

4. Sandhya

Sandhya Bekend lid

14 aug 2008
    583
    0
    0
    Den Haag
    savonds en snachts laat hij nooit een boer..overdag met moeite als het niet lukt en ij moet een dutje doen laat hij hem zelf..hij slaapt op zn buik..of in zn stoeltje laat hij ineens zn 'verloren' boer..haha!

ik vroeg het mij ook af want soms kan ik op zn rug blijven kloppen voor een boer..

5. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    hahaha, hier ook. En dan opeens komt ie toch, soms uren later! Ik vraag dan altijd waar ze die toch verstopt had... hahahaha

6. Juud

Juud VIP lid

21 nov 2006
    9.608
    0
    0
    Mijn dochter van 6 weken laat ook zelden een boertje, al lijkt het nu beetje te komen. Mijn oudste heeft het ook nooit echt gedaan.

Ik hou/hield ze wel altijd even rechtop na de voeding/fles, maar als ze als slapen, ga ik geen moeite meer doen voor een boer. Als ze wakker zijn, komt het op een gegeven moment vanzelf wel...

7. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Ik merk wel dat als hij niet goed heeft geboerd hij krampjes krijgt. Hier doen we dus wel heel goed ons best om goed te laten boeren. Maar soms komt het niet meteen en dan 2 uur later.

Deel Deze Pagina