Wannneer menstruatie na curretage?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mussie, 2 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik wacht met spanning af, alles was regelmatig maar ik heb hier ook gelezen dat het anders kan gaan lopen, tis echt afwachten geblazen en er vooral niet teveel mee bezig zijn want dan word ik het helemaal niet :cry: Maar voor jou ga ik vreselijk duimen! Laat je het me even weten?
    Dankjewel voor je reactie ;)
    Liefs, mussie
     
  2. Jenny

    Jenny Fanatiek lid

    14 mei 2005
    1.432
    0
    0
    Begeleiding dagbesteding
    WW
    He Mussie,
    Ik hoop echt voor je dat je het mag gaan meemaken. Het is geweldig al ben ik nog steeds wel wat onzeker of het allemaal wel goed loopt. Elke dag besef ik wat een wonder het is en geniet ik ervan. Dat doe je denk wel meer of anders als je een mk hebt meegemaakt. Je wordt dan echt even met je neus op de feiten gedrukt dat je een kindje mag krijgen en niet nemen. Nogmaals veel sterkte, liefs Jenny
     
  3. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Jenny,
    ja dat het een wonder is dat weet je als het goed is zo wel, maar als je een mk ( of meerdere) hebt gehad dan is dat wonder nog veeeeeeel groter!Ik weet wel zeker dat je die angst houdt en dat vind ik heel erg want de vooral de 1e maanden had en heb ik nu meer angst.En dat vind ik best jammer want ik wil zo graag genieten!Maar op dit moment valt er niet veel te genieten! Ik wou dat de tijd iets sneller ging.Maar ja geduld is een hele schonen zaak daar ben ik nu wel achter.En ik hoop zo dat we weer snel zwanger mogen zijn en dat alles dit keer WEL goed gaat :)
    Meisje, geniet van je zwangerschap! En bedankt voor je lieve berichtje.
    Knuffel van mussie ;)
     
  4. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    hoi mussie
    hoe gaat het ben je al ongesteld geworden ik hoop het voor je.
    groetjes chantal
     
  5. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi Chantal,
    ja ik ben "gelukkig" weer ongesteld geworden. Ik werd het afgelopen donderdag dus 5 dagen te laat.Maar valt me nog mee.Ik ben blij dat mijn lichaam weer in orde is.Maar ik hoop natuurlijk wel dat dit voorlopig me laatste menstruatie is ;)
    Lief dat je nog een berichtje hebt gestuurd.Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het vergeten ben om even hier neer te zetten dat de :evil: zijn aangekomen, :oops:
    Nou meis, nogmaals dank en ik wens jullie een hele fijne pasen.
    Liefs, mussie
     
  6. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    OoK een fijne pasen.
    En ik hoop inderdaad dat volgende keer alles goed gaat bij jou en bij mij.
    krijg jij ook nog nacontrole?
    liefs chantal.
     
  7. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ja dat hoop ik zeker Chantal, het zal toch ook wel een keer goed gaan?We proberen iig positief te blijven :)
    Nee, ik krijg geen nacontrole,ik vind dat eigenlijk wel raar.Maar aan de andere kant verwacht je natuurlijk dat alles schoon is na een curretage.Ik denk dat als je verder ook geen klachten hebt dat ze er dan gewoon vanuit gaan dat alles goed is, lijkt mij hoor.Maar ik had liever wel nacontrole gehad dan pas weet je het zeker.
    Was het voor jou de eerste mk?
    Liefs, mussie
     
  8. Chantal87

    Chantal87 Fanatiek lid

    2 apr 2006
    3.727
    0
    0
    ja was voor mij de eerste keer zwanger en dus ook eerste keer miskraam
    ik heb afgelopen woensdag nacontrole gehad ze hadden ook het vruchtje nageken was niks te zien
    meestal iets met de chromosone heeft 10 procent van de vrouwen dus gewoon pech
    voor de rest vroeg hij of ik weer ongesteld was geworden dan was het goed zei hij verder niks
    gewoon weer overnieuw beginnen.
    dus daar gaan wij voor.
    liefs chantal
     
  9. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik hoop dat het ook voor jullie weer gauw bingo zal zijn en dat alles dan helemaal goed blijft gaan!
    Liefs, mussie ;)
     

Deel Deze Pagina