weer wat vrolijker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door mieke, 15 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mieke

    mieke Bekend lid

    als ik hier eens lees en ik
    zie dat er toch heel veel meiden weer gelijk zwanger
    zijn geworden na hun mk
    wordt ik weer een heel stuk vrolijker
    ik heb alleen zo'n verschrikkelijk onbedwingbaar gevoel van binnen
    mn verstand zegt we zien wel waneer het weer zover is maar
    van binnen knaagt t bijna constant dat ik zo graag opnieuw zwanger wil worden
    als t goed is moet ik volgende week weer :evil: :evil:
    zien
    maar hoop natuurlijk van niet
    sorry hoor moest t even kwijt

    liefs mieke
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    geef niets hoor meis

    want het is idd waar dat je na je MK gewoon weer de volgende mnd zwanger kan worden

    zie mij sept MK dec MK jan MK en februari joepieeeeeeeee ze is blijven zitten :) en onlangs alweer bijna 5 mnd oud

    heel veel sterkte en hopelijk ben je snel zwanger
     
  3. mieltje

    mieltje Bekend lid

    19 jan 2006
    913
    0
    0
    Mieke,
    ik kan me jou gemengde gevoels zeer goed voorstellen.
    Toen ik een maand na mijn miskraam een postieve test in handen had was ik blij, maar aan de andere kant ook heel nuchter.
    Ik begon me juist zorgen te maken en doe ik nog steeds. Ik controleer nog steeds of ik geen bloed verlies.
    Ik kan me eigelijk niet voorstellen dat ik zo de negen maanden door moet komen.
    En Mieke, ga beginnen waneer je er zelf klaar voor ben. Gun je lichaam en geest de tijd om te herstellen.

    Sterkte en succes
    Miel
     
  4. red

    red Lid

    23 feb 2006
    94
    0
    0
    Mieke, ik heb hetzelfde gevoel. Ben vorige week gecuretteerd en kan niet wachten totdat het vloeien gestopt is. Dan kunnen we weer 'aan de slag'. En dan ook nog dat dromen dat het snel weer raak is. Maar aan de andere kant wetend dat het de vorige keer ook niet direct lukte. Het is zo dubbel.

    Ik wens je wel heel veel sterkte met verwerken en in heel veel succes in de toekomst. En dat die toekomst maar héél dichtbij is :)
     
  5. moniekje

    moniekje Actief lid

    11 feb 2006
    485
    0
    0
    Hey Mieke :D
    Fijn dat je nu weer wat vrolijker bent.
    Ik ga er ook weer lachend tegenaan hoor.
    We zijn al weerdruk aan het klussen ;)
    Ik wacht niet op mijn eerste ongi hoor, ik wil zo snel
    mogelijk weer aan de klus. ik heb de vanavond weer
    van die rare steken links en rechts, of het is mijn eisprong of
    weer wat anders. Maar goed.
    Fijn dat het weer beter met je gaat. We gaan er gewoon
    geod tegenaan Mieke :D :D
     
  6. mussie

    mussie Fanatiek lid

    5 jan 2006
    2.000
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi mieke,
    ik begrijp je gevoelens heel goed.Wij hadden ook zo iets van als het vloeien gestopt is gaan we weer aan de"klus"maar helaas ik kreeg afgelopen donderdag toch weer mijn 1e menstruatie. Ik zeg helaas maar diep in mijn hartje was ik ook wel erg blij, blij omdat ik nu zeker wist dat mijn lichaam ook na de curretage weer zijn werk doet en blij omdat het toch beter is om je 1e menstruatie af te wachten na een mk of curretage.Begrijp me niet verkeerd het hoeft niet.De artsen raden het aan ivm de uitgerekende datum voor een eventuele volgende zwangerschap, maar in mijn ogen komen ze daar zoiezo wel achter den ik ;), maar ik vond het voor mijn gevoel gewoon toch wel prettig ondanks dat wij ook weer aan het "klussen"waren dat mijn lichaam weer in orde was snap je?Maar eleke menstruatie blijft een teleurstelling als je graag zwanger wilt worden dat is gewoon zo.En na mijn 1e mk duurde het ook bijn 6 maanden voor ik weer zwanger raakte, wat helaas ook weer mis ging :cry: .Ik zal je vertellen die 6 maanden leken wel 6 jaar, maar goed, ik ben niet de enigste die daar last van heeft, wat kan de tijd langzaam gaan,pfff.
    Maar goed meis, ik hoop voor jullie dat jullie gauw weer kunnen "klussen" Maar zoals al eerder gezegd luister wel naar je lichaam, het is niet niks wat je achter de rug hebt dus neem wel de tijd.Ondanks dat wij weer aan het proberen zijn om zwanger te raken hebben we ook nog steeds erg veel verdriet om de 2 keer dat het mis is gegaan. :cry: Dus pas goed op jezelf ;)
    Liefs, mussie
     

Deel Deze Pagina