iemand tip die helpe met verhuizen

Discussie in 'De lounge' gestart door lovewinnie, 25 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    nou ik owrtd gek van al dat geregel dus vraag ik om tips die me kunne helpen. ik moet nog zoveel inpakken, ben bezig met adres wijzigingen, contracten tekene, brieven maken etc en word t echt langzaam gek van al dat geregel. iemand dus tips om het soepeler te laten verlopen dan alvast erg bedankt. Ik zit met een kind van nu bijan 11 manden en dat versoepeld de boel ook niet echt. als ze wakker is gaat alle aandacht naar haar en stop dan meteen wara ik mee bezig was en vergeet het dan nog wel is were op te pakken als ik de kans er voor heb.

dus alle tips welkom:)

2. saartje27

saartje27 Fanatiek lid

13 jan 2007
    2.391
    1
    36
    Nederland
    Schrijf alles wat je nog moet doen op een briefje. Vink dan steeds af wat je hebt gedaan.

Is het niet mogelijk om je dochter een middagje weg te brengen. Dan kan je op je gemak alles in pakken zonder op gehouden te worden.

Veel succes met de verhuizing.

3. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Dat is ook mijn tip nummer 1! Dat werkte voor mij ook erg goed met onze verhuizing. We hadden een dubbele verhuizing: weg uit het oude huis, een aantal maanden elders verbleven ivm opleveringsdatum huis en een verbouwing waar ook veel voor geregeld moest worden. Lijstjes bijhouden helpt heel erg goed om het overzicht te bewaren. Wat ook helpt is om een middag in te plannen (voor zover dat lukt natuurlijk) om dingen te regelen en er goed voor te gaan zitten.

4. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Ha meid, Dus je gaat verhuizen?
    Ga je Tilburg-city verlaten of blijf je in de buurt';)

Als tip zorg dat je op de doos schrijft wat er in zit en naar welke kamer hij moet. Dan kunnen de sjouwers bij het verhuizen zonder te vragen de dozen eruit doen.

En zorg voor genoeg hulp maar niet teveel, dan loopt iedereen elkaar maar in de weg.

Suc6

5. Zena

Zena Fanatiek lid

9 dec 2006
    2.428
    0
    36
    schrijf niet op de bovenkant van de dozen wat erin zit, maar op de voorkant. Als ze op elkaar gestapeld zijn kun je het anders niet meer lezen.
    En huur een verhuisbedrijf in. Kost wel wat, maar ik vond het echt de mooite waard en uiteindelijk vielen de kosten me erg mee en was alle met een ochtend in het nieuwe huis.
    Er zijn verschillende websites met tips, moet je even googelen. Daar zitten vaak ook schecklists bij, zodat je lekker kan strepen. Maakt het meteen overzichtelijker.
    Succes ermee!

6. lovewinnie

lovewinnie VIP lid

13 jan 2007
    16.251
    790
    113
    tilburg
    he blondie :).
    ik blijf wel in tilburg :) en ga richting korvel. ipv een kamer flat zonderlift naar een groot huis me tuin van 16 bij 5 :).

we hebben nog wat verhuizdozen gehaald en een lijst gemaakt naar wat ik allemaal moet bellen en mailen om adres te wijzigen. ik heb dozen van de praxis en daar kan je inderdaad op schrijven waar het heen moet en wat er in zit.

ik ga vanmiddag even nog wat lijstjes maken met hoe en wat en denk dat da aanvinken van taken die gedaan zijn erg makkelijk zijn en is ook wel een handieg tip.

marloes: ook een handige site bedankt

7. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Lovewinnie, om kosten te besparen: Luierdozen halen bij het kruidvat! Net zo sterk en als bedankje een lekkere slagroomtaart, daar maak je het personeel erg blij mee!

8. lalalindsay

lalalindsay VIP lid

19 jun 2007
    6.527
    489
    83
    hmm en waar werk jij rox? ;)

9. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

het kruidvat lindsay! maar dat wist jij toch?
    waar ik werk brengen ze altijd taart als dank.

10. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.715
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Checklist is idd goeie,zijn zelf bezig met emigratie,kan absoluut niet zonder!

Deel Deze Pagina