Pff, wat een onzeker periode, zeg! Je weet niks meer! Cyclus in de war, of niet.. Wat betekent dit, wat betekent dat.. En het enige wat je kunt doen, is afwachten. Altijd maar dat vervelende afwachten en geduld hebben. 7-10 curettage 21-10 felle steken baarmoeder + hoofdpijn 22-10 felle steken baarmoeder + hoofdpijn 25-10 slijmverlies 26-10 slijmverlies 27-10 totaal geen slijm, droog 28-10 totaal geen slijm, droog 29-10 slijmverlies 30-10 slijmverlies 4-11 normaal gesproken NOD Dus, met die felle steken dacht ik dat het mn eisprong was. Slijm bleef wel uit, maar ja.. Dat kon komen door de curettage natuurlijk. Het zou dan wel op tijd zijn, 2 weken voor mn normaal gesproken NOD. Maar ja, toen verloor ik dat weekend erop toch slijm. Dus zou dit dan de eisprong zijn? Na 2 dagen voelde het alweer heel droog. Vreemd.. Maar nu alweer 2 dagen slijm! *zucht* Ik ken mn eigen lichaam niet meer! (en ik was al teleurgesteld, omdat het 'me in de steek heeft gelaten' door niet door te hebben dat ik een miskraam had en dus na weken nog niks afstoot) We hebben wel om de dag seks. Dus, op zich zou ik niks gemist kunnen hebben, maar toch.. Het is zo vreemd en lastig, dat je niet weet wat er nou allemaal gebeurd in je lichaam.
wat jij nu verteld had ik in me ontpilfase mischien dat dat bij jou het geval ook kan zijn mijn lichaam heeft 5maanden ontpilt,is best lang
vervelend he,ik heb het ook hoor. 25-9 gehoord dat het mis was,is er zelf afgekomen gelukkig.Maar nog geen ongi.Wel vorige week wat bruinverlies.Hopelijk ben je snel weer regelmatig. Als ik jou was misschien toch stiekem een testje doen op je nod?Je weet maar nooit he?succes!
Ik was er ook bang voor dat ik mijn eigen lichaam niet terug zou herkennen na me curettage! Vandaar dat ik vanaf dag één na curettage met ovu testen ben begonnen! Zo heb ik toch een beetje inzicht kunnen krijgen in mijn cyclus.... Maar ik hoop dat hij deze maand raak is meid
Ja, denk inderdaad maar dat ik gewoon een test doe op mn nod. Je weet nooit.. Als ik binnenkort wel ongesteld wordt, ga ik ook beginnen met ovu-testen. Hopelijk leer ik daar dan weer wat van. Marina, hoop dat jij ook snel ongesteld óf natuurlijk zwanger mag zijn! Eleni, klopte je cyclus nog een beetje?
Meid ik ken het gevoel. Ik ben 16-09 gecuretteerd heb 2 weken na gevloeid. Daarna werd ik 17-10 ongesteld althans dat dacht ik. Bleef 14 dagen bloed verliezen. Heb toen aan de bel getrokken bij de gyn. Bleek er nog rest weefsel te zitten. Vandaag ben ik weer gecuretteerd. Nu weer wachten of mijn cyclus op gang komt...
Jeetje Aylin, Dat is ook niet niks.. Bah, kun je wéér 'opnieuw beginnen'. En ja, weer geholpen worden. Hoe voel je je nu? Vloei je nog? Ik heb na de curettage nauwelijks bloed verloren. Eigenlijk alleen maar ietsje bruinverlies, zo'n 1,5 week. Vrijdag had ik ineens heel veel pijn rondom baarmoeder. Heb de huisarts gebeld en mocht het erger worden of mocht ik erbij gaan vloeien, moest ik ook terug naar de gyn. Maar.. Nu geen last meer gelukkig. Dacht ook even, als er maar niks is achtergebleven! Hopelijk word ik ergens deze week ongesteld. Of niet..
Hmm, ben misselijk! Dit was ik de vorige x ook geregeld 's avonds... Ik beeld me dit toch niet in?! Bah! Pffff......
Morgen zou normaal gesproken m'n nod zijn. Nu geen idee.. Dus test gedaan voor de zekerheid: negatief. Had ik wel verwacht. Voel me ook niet zwanger! Al was ik gisteravond wel kotsmisselijk en zaterdagavond ook met vlagen. Voor de rest absoluut geen verschijnselen. Helaas ook geen verschijnselen dat er een menstruatie aan zit te komen. Geduld hebben weer...
Ah wat herkenbaar. Ik ben dik een half jaar verder en ik herken mijn eigen lichaam nog steeds niet. Mijn cyclus is verlengd met 7 dagen....heel erg lastig. Artsen zeiden dat het wel een jaar kan duren voor alles weer een beetje tot rust is gekomen. Ik temp en gebruik ovutesten en "luister" zo goed mogelijk naar mijn lichaam. Het begint nu weer een beetje te wennen
He Sens, balen he... En dan ook nog een langere cyclus eraan over gehouden. Dat het een jaar kan duren, joh.. Moet je nagaan, alles in de war.. Ik denk dat ik ook maar ovu-testen begin, misschien ook wel met tempen. Ik ben vandaag 2 dagen overtijd. Voel eigenlijk niks bijzonders. Voel me niet zwanger en niet ongesteld. Duss... Ik heb wel het idee dat mn ei ongeveer 1,5 a 2 weken geleden was. Vanwege die steken en dat slijmverlies.. Dus dan zou ik in dezer dagen mn menstruatie moeten verwachten toch? Hoelang wacht je dan daarop? En wanneer doe je weer een test?