Mijn zoontje heeft er ook een handje van. Zo had hij een keer mijn informatie formulieren van mijn opleiding weg gegooid. En mijn mobiel heb ik ook al een keer uit de prullenbak kunnen vissen. Ik hoop dat je de dvd weer terug vind. Dan heb je in ieder geval niet voor niks 10,- hoeven te betalen.
Hier sleutels eens onderuit de vuilnisbak gevist, ik was ermee binnen gekomen dus ze moesten in huis liggen. En jawel, onder de resten andijviestampot en lege wc rollen vond ik ze. Ook vinnen wij dingen terug onder de kap van de radiatoren. Daar zitten bovenin van die gleuven op, daar vinden we onderetters, pennen, spelden en dvd's terug.
Ik heb ook al eens wat uit de prullenbak kunnen vissen. En de wasmand, achter de bank, onder de kussens van de bank... Ik vergeet vast nog wat. En een lol dat hij heeft als ik door het huis ren op zoek naar zooi Vragen wat het ligt heeft geen zin en hij 'zoekt' net zo lief mee. Maar hij zit ook echt in zijn verstoppertje-fase nu. Vaak als ik het niet meer nodig heb, vind ik het.
Hier is hoogst waarschijnlijk de bril van mn man de vuilnisbak in gegaan vorig jaar😠. Nooit meer gevonden. Een kleine blaag was toen 1,5. Ga t dam maar eens vragen. ...
Haar dochter is 2,5... Hmmm.... Misschien heeft ze het 'opgeruimd' en ligt het in je kast tussen de onderbroeken?
Ik ga dit ff aan mijn man laten lezen... Wij hebben hier namelijk een gezegde als we weer eens iets kwijt zijn: "Die liggen naast het paspoort en de kaartjes van Ilse de Lange" Jaaaaaaaaaren geleden zijn die namelijk op miraculeuze wijze verdwenen en nooit meer boven water gekomen. Ben ik ff blij fat ik niet de enige ben ....
Strijkkraal hier een rijbewijs en tickets van Robbie Williams. Die tickets heb ik zelf kwijtgemaakt, toen was m'n dochter er nog niet, dus die kon ik niet de schuld geven 😝
Kan he. Zoontje ruimt altijd mijn sleutels op. Ik laat die overal rondslingeren. Als zoontje die vind legt hij ze op zijn plaats. Zeeeeer handig denk dat hij het beu was dat ik altijd het hele huis moest afgaan voor we weggingen, komt nu dus minder vaak voor
Jeetje.. eens gehad met de afstandsbediening. Hij was in de stoffenstoel geschoven het is een wonder dat ik die heb gevonden toen. Heel het huis op stelten gezet weet ik nog. Wat leuk nog zo'n Lillifee fan? Mijn meisje kijkt sinds ze baby is Prinses Lillifee. Hebben maar liefst alle dvd's haha!