Bij ons laten slapen ook drama....

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Essie28, 4 dec 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Eerst nam ik haar bij me in bed en sliep ze zo tot de morgen maar nu niet meer.
    Telkens wakker en gaan draaien en kruipen.
    Zodra ze dan eindelijk slaapt wil ik haar in dr bedje leggen en dan wordt ze weer wakker. Of ze slaapt wel maar wordt binnen een half uur weer wakker..
    Wie herkent dit?

wat moet ik nou? ben gesloopt en volgende week begin ik weer met werken dat lukt me dus echt nooit op deze manier.

2. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland
    Wij leggen op dit soort nachten een matras naast ledikant waar 1 van ons op kan liggen. Dan zijn we wel in de buurt, maar ligt zl wel in zn eigen bed. Zodra hij dan naar ons vraagt zeggen we ssst. Zo slaapt hij en zo slapen wij ook nog.

3. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Dochter slaapt ook niet als ze bij ons in bed ligt. Voor zieke nachten etc hebben wij een extra bed op haar kamer staan, waar een van ons dan in slaapt. Afwisselend, zodat ieder telkens weer kan bijslapen.

4. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    weet je wat het bij ons is we hebben maar 1 slaapkamer en haar bedje past maar net in ons slaapkamer dus dat is voor ons geen optie ze slaapt al bij ons op de kamer. En het ging altijd goed maar nu pf drama..T ging een paar dagen goed ik dacht het is gelukkig over maar nee hoor sinds 3 dagen doet ze dat weer.:(

5. Maagd

Maagd Fanatiek lid

8 jan 2014
    3.683
    10
    38
    Noorden/ drenthe
    Wij leggen altijd een shirt van 1 van ons met onze geur erin in het ledikantje of over de rand. Zo kan kleine man ons wel ruiken. Slapen gaat overigens heel goed bij ons dus verder geen problemen.

6. oumnouafel

oumnouafel Actief lid

24 okt 2014
    328
    1
    16
    NULL
    NULL
    Dat is een periode waar mijn zoontje ook romd 5 u wel wakker werd hij was dan klaar met slapen en wou spelen mischien je kindje later na bed doen?

7. Shakes

Shakes VIP lid

2 apr 2013
    14.132
    5.874
    113
    Vrouw
    Vlaanderen
    Kan je niet gewoon afwisselen met de papa qua nachten? En om beurt in de zetel gaan slapen ofzo?

8. Cato1981

Cato1981 Actief lid

23 apr 2013
    422
    3
    18
    Doe precies hetzelfde :D Alleen bij drie maanden weet ik niet of ssst al helpt ;)

Misschien is je kindje toe aan een ander ritme, slaapje minder of langer opblijven tussen de slaapjes door? Te veel prikkels of juist te weinig?
    Of de drie maanden sprong? Mijn zoontje sliep tijdens sprongentjes ook een paar nachten slecht.

9. tuc

tuc Niet meer actief

ik zou eerder denken dat ze wakker wordt van bij jullie liggen....1 slaapkamer is niet ideaal dan...is er geen ruimte om er 1 bij te bouwen?? Met 8 maanden gaan ze steeds meer horen en misschien komt ze zo wel helemaal niet aan haar nachtrust toe.

10. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Kan ze niet in de woonkamer slapen? Desnoods in het campingbedje. Dat je haar daar neer legt zodra jullie zelf naar bed gaan.
    Of als ze wakker wordt?

Onze frummel slaapt ook echt alleen in haar eigen kamer.
    Omdat ik dat wil, en omdat ze daar zelf het beste slaapt.
    Anders liggen we allemaal wakker van elkaars geluiden

11. Sophy

Sophy VIP lid

28 aug 2011
    5.881
    2.882
    113
    Noord-Holland
    Waarom verplaatsen als ze slaapt? Ik zou haar bij jou laten liggen.. anders wordt ze na 1 slaapcyclus wakker (dat is dat halve uur) en denkt ze "hey waar is mama nou, net was ze er nog" en begint het drama dus weer. Als ze bij jou in slaap valt, verwacht ze je tussendoor/als ze wakker wordt, ook :)

12. Nescio

Nescio Niet meer actief

Als je voor een nieuwe slaapplek zou kiezen, zou ik haar inderdaad ook daar laten slapen en niet overleggen, anders is dat heel verwarrend en misschien wel beangstigend voor haar.

13. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Baby's en slapen.....zucht.....zat er soms maar een knopje op!

14. Jeszss

Jeszss Fanatiek lid

16 jan 2013
    1.752
    0
    36
    Gelderland

Bij 3 maanden denk ik nog niet maar bij 8 maanden kom je een heel eind denk ik;)

Waar ik heel veel aan gehad heb is het boekje baby in een droomritme. Sowieso leee je zelf dan ook hoe een slaapritme werkt bij zo'n kleintje.

Deel Deze Pagina