Mijn lieve vriendinnetje is na een lange lijdensweg in de MMM nu eindelijk weer goed zwanger van een tweede kindje . Ik wil haar graag iets cadeau doen om dit heuglijke feit te vieren en dacht aan een voorleesboekje waarmee ze haar 3-jarige dochtertje kan voorbereiden op het feit dat er een broertje of zusje bijkomt. Wie heeft er een leuk boekje hierover (voor)gelezen en wat was de titel daarvan?
bol.com | Zoekresultaten: biba baby boek | Boeken Deze heb ik veel aan mijn zoon voorgelezen. Ik vond hem helemaal top. (en hij trouwens ook)
Mijn zoontje is wat jonger, maar wij lezen hier de boekjes: -Bobbi wordt grote broer & - Mama wat zit er in je buik. Erg leuk!
Van Bobbi en Nijntje heb je allebei een boekje over een broertje of zusje krijgen. Vond mijn oudste destijds erg leuk.
Wij hadden laatst deze uit de schoolbieb Hij was al uit voordat we thuis waren bol.com | Rokko Krokodil, I. de Wijs | Boeken Heel leuk boekje en nog aantal keer gelezen voordat hij terug moest. Met veel mooie en leuke platen. Rokko vindt het maar niks dat papa en mama aandacht hebben voor al die toekomstige brusjes en besluit weg te lopen. Natuurlijk is hij uiteindelijk de stoerste grote broer
Wij ook! Wij hadden hem van de bieb en we kennen hem nog uit ons hoofd: Ella bella boem heeft een mama en een papa en ze wonen met z'n drieën in een heel mooi huis Grappig op rijm ook, leuk om te lezen!
Hier ook deze twee. Zelf vond ik Bobbi leuker, en wat herkenbaarder, maar we hebben ze allebei veel gelezen.