Ik heb bij ons zoontje al zo veel sokjes geprobeert maar niks bljft goed zitten of zit veel te strak zodat zijn beentje(die aardig dik zijn ) afgekneld worden. hebben jullie een tip voor leuke sokjers of slofjes heb wel van die dingen gezien die je over de sokjes kunt doen maar die vind ik heel lelelijk. mijn zoontje is 3 maand trouwens.
Hier is dat ook altijd een ramp. Wij hebben sindskort maillots echt ideaal helemaal nu het kouder is. Ik heb ze gehaald bij H&M je hebt verschillende kleuren: bruin, blauw, grijs etc.
die van lief blijven hier goed zitten en die van bambino dat is van de kruidvat. en er schijnt ok iets niews te zijn dat zijn sokjes zonder hieltje dus ze maar een gat bij t hieltje en die gaan dus ook niet uit schijnbaar.
niks blijft aan mijn dochtertjes voetjes zitten, ze trekt alles uit, zelfs slofjes met klitteband wij hebben ook de dikke sokjes van H&M, die knellen in ieder geval niet af
Hier ook maillots. Echt al vanalles geprobeerd aan sokjes, maar niks bleef zitten (Milan werkte ook niet echt mee ). Maillots zijn ideaal! Kan 'ie net zelf uitdoen en is nog lekker warm ook (vooral fijn op de fiets!).
Ja, de sokjes van bambino kruidvat. Had het al vaker gelezen, maar ze blijven idd gewoon de hele tijd goed zitten.
Kniekousjes vind ik ideaal, die gaan minder makkelijk uit en je hebt geen blote beentjes. Ik weet alleen niet of die in zulke kleine maten te krijgen zijn. Onder andere de Hema verkoopt ze.
De rolsokjes van de Hema en de Prenatal blijven hier goed zitten, die Bambino's van het Kruidvat knellen erg.
Ik doe eigenlijk nu altijd een maillot aan, blijft altijd zitten. Ook omdat hier de sokjes nooit aan bleven.
bambino..maar euhm doe nog steeds maillots aan onder de broek. Lekker warm! En kleine meis vind het zelf ook fijner....anders trekt ze aan haar sokken...uijt zegt ze dan...hihi..
kniekousjes blijven hier het beste aan. bijv. die van de wibra, de (afgerolde) rolsokjes van de hema, of van de prenatal. maar maillots zijn momenteel wel het handigst: ook lekker warm voor in de draagdoek. afhankelijk van het weer doe ik er een dunner of dikker broekje overheen, slofjes aan, en klaar. sokken van de prenatal (dus niet de kniekousjes, die vond ik juist fijn) vond ik een ramp: binnen 1 sec. uit. sock-ons (een soort 'oversokjes' zonder hiel, helpen tegen uittrekken van sokken) helpen hier redelijk trouwens, maar met een gladde, slechtzittende sok krijgt zoonlief die ook mét sock-ons nog uit. maillots dus, hihi! succes!