Ik ben op zoek naar een hoesje voor mijn telefoon. Nu wil ik graag een zogenaamde wallet flip cover....maaaaaar nu heb ik er natuurlijk één gezien die ik niet zo 123 ergens kan kopen Het gaat om deze: Samsung Galaxy S2 Epic 4G Touch D710 Sprint PU Leather Wallet Flip Case Pouch | eBay En dan de witte met de regenboog vlinder. Ik zie dat ik m via eBay kan kopen maar daar snap ik al helemaal niks van
Samsung Galaxy S2 Epic 4G Touch D710 Sprint PU Leather Wallet Flip Case Pouch | eBay Dit is dezelfde alleen dan met wat meer nederlandse uitleg. Ik kan hem alleen hier vinden tot nu toe, maar is ook wel wat lastig zoeken. Maar wat vind je moeilijk aan Ebay? Hier hebben ze hem namelijk en ze verzenden naar nederland. Hij is inclusief verzendkosten minder dan 15 euro, dus ook daar hoe je het niet voor te laten. Je kunt betalen met paypal en dus hulp mocht er iets mis gaan in het proces. Ook hebben ze een goede feedback score en dus erg veel tevreden klanten. Mocht je er vragen over hebben, ik beantwoordt ze graag, ik bestel vaker bij ebay en tot nu toe zeer tevreden en alles netje geleverd gekregen of prima afgehandeld. Enige nadeel vind ik de levertijd, maar soms duurt het nog langer om in nederland iets geleverd te krijgen dan vanuit het buitenland.
Ah dank je wel! Ik zal het morgen eens gaan bekijken of ik m kan bestellen. Heb ook paypal dus wie weet. Wat ik alleen niet snap is dat je een "network" moet kiezen en dan heb je allerlei modellen s2! Tja welke heb ik???
Heeft volgens mij met je aanbieder te maken als ik het zo lees, maar weet dat niet zeker. Ik zou ze gewoon even een mailtje sturen met die vraag. Je krijgt vaak snel antwoordt. Zij kunnen je namelijk precies vertellen hoe je weet welk model je hebt. (soms heeft dat ze maken met een nummer/cijfer in de telefoon, al lijkt het mij dat ze allemaal dezelfde afmeting hebben.)
Geen idee of dit dan ook voor jouw telefoon is, maar goed: Pretty Butterfly Hard Case voor Samsung Galaxy Y S5360 En verder kijk eens op beslist.nl : Samsung - cases & hoesjes kopen? | BESLIST.nl | Goedkope cases & hoesjes online! Zij hebben een handige zoekfunctie én chatfunctie; ze doen daar enorm hun best voor je om te vinden wat je hebben wil en zoeken met je mee. Ook buiten hun eigen website om!