wao/wia. Nog niet gestoord.

Discussie in 'De lounge' gestart door knap, 23 aug 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FairyLaughs

FairyLaughs Niet meer actief

2. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Iemand al wat binnen? Hier nog steeds niks...gister eind van de middag wel contact gehad met ABN en hij verzekerde dat iedereeen het voor t weekend moest hebben.

3. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    nope

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hier ook niet.....en zoontje is morgen jarig, dus ik hoop maar dat t straks erop staat...stress!

5. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    tja ik vind het echt werkelijk waar asociaal storing of niet maar er zitten nu al tig mensen een dag te wachten terwijl abn het eergisteren al wist.. maar goed ik hoop dat het er op komt te staan vandaag en anders begin ik toch echt een probleem te krijgen

6. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Oei wat vervelend, misschien ter gerustelling hier rabo en vanmorgen was het binnen, dus bij jullie komt het ook vast vandaag binnen, ik dacht ook gisteren maar bij rabo dus ook pas vandaag ;)

7. pardoes

pardoes VIP lid

15 apr 2009
    7.675
    1.433
    113
    Als het tussen de middag nog niet binneis gewoon even contact opnemen met je bankfiliaal of even langs gaan dan kunnen ze vast wat regelen voor je.

8. knap

knap Niet meer actief

Hier is het ook nog niet binnen helaas.

Wat kun je er aan doen niks? dus jammer.

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Abn twitterde net dat ze niet wisten of ze het voor het weekend binnen was...hoop van wel.....

10. knap

knap Niet meer actief

Heb geen twitter wel facebook daar is ook een discussie gaande. Er zitten er bij die wel heel erg te keer gaan tegen de bank. Schelden en zo. Dat vind ik iets te ver gaan. Ik hoop en verwacht dat het a.s maandag zeker dan wel op mijn rekening zal staan. Leuk is anders er liggen echt dringende rekeningen te wachten. Maar die mensen die ik moet betalen zullen ook wel vernomen hebben dat de abn problemen heeft dus. Ze zullen dan ook wel een keer schappelijk reageren hoop ik haha.
    :)

11. Agter

Agter Fanatiek lid

3 mei 2012
    2.266
    0
    0
    In een huis
    Mensen hebben geen spaargeld?

12. knap

knap Niet meer actief

Duidelijk antwoord nee echt niet.:(

Weet niet maar 50 pr van de bevolking heeft het gewoon financieel zwaar.

Sparen wat is dat????? Maar kom niks te kort hoor. En mijn kasten zitten nog zeker voor een week of 2 vol met eten en drinken verhongeren zullen we niet. Ook een vorm van sparen. Alleen dan in natura. Maar de huur en zo daar heb ik niet voor gespaard die moet gewoonnu betaal worden. Dus tja.

Voor de rest laat ik zelf ook bij dit topic blijven. En niet uitweiden over andere dingen.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Sorry hoor maar wat is dit voor achterlijk antwoord, daar gaat dit topic toch helemaal niet over?!

Ben het helemaal met je eens.

14. Ringeling

Ringeling Bekend lid

2 mrt 2012
    869
    113
    43
    Vrouw
    Wat jammer dat je zo'n oordeel legt in die ene zin.

15. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Sorry hoor, maar onder welke steen heb jij de afgelopen jaren geleefd? :$ Het is crisis, veel mensen die onder het bestaansminimum leven, veel werklozen etc..... Niet iedereen heeft de luxe om maandelijks iets aan de kant te zetten.

16. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

18 okt 2011
    8.460
    361
    83
    Hier is het binnen mensen!

En over agter... Dat is gewoon eenachterlijke reactie, Mensen met een wahjong moeten grotendeels al flink puzzelen, Laat staan dat ze kunnen sparen

17. knap

knap Niet meer actief

Ik keek net en het was er nog niet. Ga weer kijken je hoort het nog hihi.
    ;)

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Het is er!!!

En nee wij hebben ook geen spaargeld..de uitkeringen zijn zo hoog hier, dat je bakken met geld weg kan storten naar je spaar, not!

19. Amfy

Amfy Niet meer actief

onder de steen die "het perfecte leven van agter" heet

kijk der berichten maar na zat al op z'n kansloze reactie te wachten

20. Cynnie1984

Cynnie1984 VIP lid

25 feb 2009
    6.014
    141
    63
    R'dam
    uhm......ben oprecht benieuwd hoe jij denkt dat het inelkaar zit.......niet iedereen zijn leven gaat over rozengeur en manenschijn!

Deel Deze Pagina