Hoe denken jullie hier nou Europa gaat wapens leveren aan de rebellen in Syrie. Its a world gone mad! Ten eerste zijn het allemaal jihadisten van overal en nergens die tegen Asad vechten en ten tweede zijn het simpelweg gevaarlijke mensen die echt niet zomaarde wapens gaan inleveren als alles klaar is. Ik ben echt in shock President Assad is misschien niet gekozen maar een dictator is hij zeker niet. Overgrote deel van Syrie staat achter hem. Het is een handjevol salafisten die met steun van andere landen heel dat land naar de vernieling helpen. Als die gekken aan de macht komen kun je er zeker van zijn dat alle minderheden uitgemoord zullen worden. Vrouwen en mensenrechten in general zullen verdwijnen. Hoe denken jullie hierover??
Jij bent lekker met termen (jihadisten, salafisten en assad die geen dictator is) aan het gooien en krijg zo het idee dat je niet weet waar je het over hebt, sorry
Wat het ook is het blijft een rot situatie daar. Als hij goed geweest was was hij afgetreden voor de rest van die oorlog uitbrak nee wil koste wat het kost in het zadel blijven zitten!!! Trouwens je kan hier je mening wel geven maar hier gaat toch denk ik zo een slotje op.
Waarom zou deze topic gesloten worden dan? Ik ben echt benieuwd naar wat anderen ervan vinden dat Europa wapens gaat leveren. Zo los je toch geen conflict op? Ipv van te zeggen 'je weet niet waar je het over hebt' zou je ook kunnen vertellen waarom je dat vind toch??
Ja maar dit gaat toch zo met alle oorlogen. Zonder al te veel uit te wijden of namen te noemen is er toch ook al meerdere decennia een conflict gaande in het midden oosten waarbij 1 van de partijen ook gewoon wapens geleverd krijgt van een grote westerse staat? Assad heeft toch ook zijn eigen 'mannetjes', lees net trouwens ook dat Hezbollah Assad ook gaat steunen.
Weet het niet zeker maar je mag hier niet over politiek praten. Weet het niet zeker maar denk dus idd dat dit topic niet mag omdat het onrust kan gaan geven. Verschillende heftige meningen. Alleen daar door al waarschijnlijk?