Hoi meiden, Ik mocht mijn abbo verlengen, helemaal blij want dan kon ik eindelijke een iPhone nemen en was ik van m'n crackberry af. Ik heb al een iPad, dus wist precies wat te doen enz. Alleen nu.. op de BB was Whatsapp gratis, op de iPhone dus niet.. Geen probleem opzich, behalve dan dat je betaalde apps alleen via creditcard kan betalen! En die heb ik dus niet.. Hoe hebben jullie dat gedaan? Is er een manier om het wel gewoon via je bank te doen? Of is de enige oplossing een iTunes Giftcard van 15,- eurootjes te kopen?
Volgens mij kan het wel gewoon via je bankrekening hoor. Tenminste als ik een app koop wordt het van mijn bankrekening afgeschreven. Hoe ik dat precies heb gedaan weet ik ook niet meer precies, heb al jaren een iPhone. Maar als je even googled kan je het vast vinden!
Volgens mij kun je 'm ook via 'click and buy' kopen! Ff google-en, ik weet niet precies hoe het werkt (ik heb zelf wel een CC)
Je moet dan een click and buy account aanmaken. geen idee meer hoe dat moet want het is al 4 jaar geleden dat ik er een aangemaakt heb.t
idd een itunes kaartje kopen, of de creditcard van iemand lenen? Hebben wij toen oook gedaan, en wij gaven hun gewoon het geld.
Of je iphone aansluiten op een pc van iemand die ook een iphone heeft. Dan kun je alle apps op jou telefoon zetten.
Bij mij gaat het via de bankrekening viamautomatische incasso. Bij mijn man gaar het via paypal geloof ik. Er zijn dus meer mogelijkheden