Ik heb het telkens instoppen opgegeven. Ik zorg ervoor dat hij in een dikke slaapzak ligt (een combi-sleeper) zodat hij het niet koud kan krijgen zonder deken en dan laat ik hem maar draaien in zijn bedje. 'S avonds stoppen we hem lekker op zijn rug in onder zijn dekentje en s' ochtends wordt hij wakker achterstevoren en ondersteboven in zijn bed.
Nou ja dat is hier in iedergeval niet echt de oplossing, want als zn armen wapperen dan slaapt hij gewoon amper. Nog geen goed idee dus. Het slaapzakje is binnen. Hopelijk een succes. Qua slaapzak is hij iig erg mooi. Vanmiddag gebruikt en nu voor de tweede keer. Hij gilt eerst wel de boel bij elkaar. Dan gaat hij huilen. Even troosten, speentje en hij slaapt nu. Benieuwd hoe het verder zal gaan.
Weet niet of t al is gezegd, maar ik naaide gewoon de gaten voor de armen van een hema slaapzak dicht. Armen naast zn lijfje, rits omhoog, klaar. Hebben ze wel bewegingsruimte, maar geen wapperruimte.
En, hoe gaat het tot nu toe? Mijn jongste ligt al sinds dat ie 4 weken is in een Puckababy. Hier ook maaiende armpjes en zichzelf wakker slaan anders.