Lijkt me niet dat je gaat wappen als je zwanger wil worden/bent! Ik ken het woord niet Ik denk ook dat het wippen met een slappe is
De enige betekenis die ik ervan ken is sexen met pilletjes...dus komt aardig in de buurt van de betekenis van Ruby
ja lijkt me niet de ideale manier om zwanger te raken in ieder geval. en dan later zeggen "schat je bent een ghb baby"
Wow , xtc in combinatie met ghb , dan ga je hoog , hahaha ... maar lijkt me ook niet dat veel mensen op dit forum daar voor uit gaan komen als ze het al doen
Ik denk het ook , hahaha , maar als je dat inderdaad gebruikt weet je zowieso niet meer wat voor of achter is
Ze heeft iig niet meer gereageerd he! Jammer want ben wel nieuwsgierig geworden naar wie het nou eigenlijk is! Wat voor nieuwsgierigheid een mens wel niet kan krijgen van een vaag topicje he haha
Heb ff gegoogled en een 'Chillwrapper' bestaat wel: http://www.rifemedia.ca/jacketmedia.html, maar een Chillwapper vind ik niet terug
Weet je, ik denk dat het een geintje is. Heb ff gekeken en ze is pas sinds vandaag lid en heeft alleen deze 2 berichtjes gepost dus ik denk er het mijne van........
Ja, en is bovendien ook niet meer op deze site geweest sinds dat laatste berichtje! Ze heeft onze reacties dus ook nog niet gelezen
Lolll... ik dacht bij wappen meteen aan dweilen. Wij noemen dat hier thuis altijd wappen. Maar of ze nou aan het dweilen was...... Hopelijk horen we het nog eens. Groetjes, Josien