of in hangen, ze zou toch eens moeten weten wat ze los maakt.. (degene die dit topic plaatste) en wafels met aarbeien en slagroom, hmmm maakt vast goed schoon, hahaha (de volgende dag of een paar uur later, doordenkertje...)
mmmm, zit hard te denken, maar kom er niet op. even assisitentie vragen. enneh, ding in de slagroom hangen? lijkt me niet persee lekker....
nee.... is n lastige hoor, schoonmaken met slagroom, (in je lijf, hahaha, paar uur later...) en kweet niet of dat lekker is.... hmmmm
Maar mijn dweil gaat opeens wel een stuk sneller door het huis heen hahahahaha ! Maar even serieus, tegenwoordig kost XTC volgens mij niet zo veel meer.... Toen ik jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaren geleden naar houseparty's ging kostten die dingen 25 of 30 gulden per stuk, en volgens mij kun je ze nu al voor een paar eurootjes kopen.
Hahahaha,ja stronken...stonded en dronken!Dat was ik vroegah wel es toen ik nog jong was hahahahha Maar zover ik weet kost een xtc pilletje zo rond de 2,50!
Oja stronken brrrr moest daarna altijd overgeven. Verder heb ik vroeger alles gebruikt van god verboden heeft behalve bruin. Tegenwoordig hou ik het wel op een borrel
tegenwoordig is het bij mij zo dat ALS ik al een keer lekker kan drinken....het vaak ook weer niet bij 1 fles blijft
Ik heb in mijn puberteit ook van alles en nog wat geprobeerd, alleen nooit harddrugs (coke en heroine enzo). Nu ben ik echt omgeslagen als een blad aan de boom, want zelfs een druppel alcohol gaat er bij mij niet meer in...........
hahaha stronken, ja dat is voor mij ook lang geleden... tegenwoordig heel af en toe een jointje (met mn beste vriendin als we elkaar weer zien) en af en toe een glaasje, maar verder heb ik nooit wat anders geprobeerd braaf he...
Ik heb nog nooit te veel gedronken (ik drink eigenlijk helemaal niet), nooit gerookt, nooit gesmoord of wat dan ook geslikt, en ik rij nooit te hard met de wagen... Damn, ik ben wel héél braaf 8)
TE braaf Maar goed, ook ik heb nog nooit ook maar iets van drugs gebruikt... Wel vanaf mijn 12e gerookt (nu sinds 4 jaar weer...DOH)... Drink zelfs maar 2x per jaar alcohol......en dan misschien 4 glaasjes en ik ben al teut whoehahahaha Dussss..mijn conclusie...ik ben net zo braaf als jij Ik rijd alleen wel altijd te hard....hihi
Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik liever of stoned of dronken ben en niet stronken. Maar goed ik heb beide nu al een jaar niet meer gedaan. Misschien binnenkort een keer als Anouk uit logeren is of zo. Liefs, Duveldraakje