Je kent het wel het begint met plagendaarna wordt het pesten.. Ik heb even getwijfeld of ik dit topic wel moest gaan openen. Ik ben jarenlang gepest vroeger omdat ik door me ouder's werd verwaarloost. En ik stonk letterlijk een uur in de wind. Daarna kreeg ik moeite om te leren niet omdat ik het niveau niet aan kon maar puur vanwege de thuissituatie en de pesterijen op school. Totdat ik in de derde klas op de middelbare school zat toen is het pesten opgehouden. Er werd een opmerking Gemaakt over het sexuele misbruik dat me vader me heeft aangedaan. Iemand zei dat ik het wel lekker vond om als 3 jarige misbruikt te worden... Toen werd het zwart voor me ogen ik heb haar bij haar getrokken en van de trap gegooid... Sindsdien werd het rustig en ben ik niet meer gepest.
Wat een k*twijf die klasgenoot. Ja, ik ben ook gepest. Ik keek (en nog steeds trouwens) scheel. Nu is het vooral als ik moe ben dat je het kunt zien. Continue dat 'praat je tegen mij, zit er wat in je zak, schele etc. etc'. Op de middelbare werd dat een graadje erger. Ik ben nooit een meeloper geweest en dus ben ik een makkelijke prooi geweest destijds. Daar is goed misbruik van gemaakt. Heel vervelend en het laat een litteken achter. Nu heb ik er geen last meer van maar diep van binnen zit het er toch. Ik moet erook niet achterkomen dat mijn kind straks gepest wordt en nog minder dat mijn kind iemand zou gaan pesten. Dan zijn de rapen flink gaar. Gewoon omdat ik weet wat voor impact pesten heeft.
Ik ben nooit gepest, vond het altijd verschrikkelijk als er iemand uit bv de klas werd gepest dan kon ik daar echt wakker van liggen Probeerde daar ook altijd wel wat van te zeggen, maarja echt werken deed dat helaas niet
Pffff sorien, ik kan me die reactie helemaal voorstellen van je. Wat erg dat je misbruikt bent, en dat ze je daar zelfs mee gingen pesten. Te erg.... Ik ben ook gepest. Of eigenlijk vooral buitengesloten. Als laatste dan toch maar gekozen worden met gym, niet veel vriendinnetjes hebben, er werden lelijke dingen tegen me gezegd, dat ik bijvoorbeeld dom was. Ik werd uitgelachen en ze maakten me belachelijk. Dit heeft geduurd van de laatste 2 jaar basisschool tot en met de derde klas. Zo laf....
Jesus he! Wat na allemaal... Hopelijk kun je er nu een beetje mee omgaan... Ik ben nooit echt gepest.. Wel eens dat ik er ff niet bij hoorde ofzo. maar daar had ik zoveel schijt aan dat ik stront te kort kwam .. Ik was altijd de lolbroek en clown van de klas en met een grapje was mijn jeugd veel makkelijker
Ja het is verschrikkelijk wat ik heb meegemaakt nee ik wil echt niet zielig doen geloof me... Maar ik sleep het me hele leven mee die pesterijen het seksuele misbruik geslagen met een zweep dagenlang in een donkere kast opgesloten gezeten en ga door maar door ... Echt erg dat er zoveel mensen gepest zijn
Jeetje wat erg zeg .. Nee ik ben niet gepest en heb absoluut ook nooit gepest, tuurlijk wel eens een dolletje maar ik heb nooit gepest, verschrikkelijk vind ik dat.
Hier helaas op de middelbare school ook gepest. Ik voelde me zo alleen en onbegrepen, ik wilde echt dood. Inmiddels heb ik geen last meer van mijn pestverleden, maar heel soms, als ik ergens ben met, in mijn ogen, mooie meiden voel ik me toch echt weer dat meisje van de MAVO waarvan iedereen zei dat ze zo lelijk was...
Gepest is een groot woord, maar op de basisschool werd ik wel altijd als laatste gekozen tijdens gym of spelletjes omdat ik wat zwaarder was dan de andere leerlingen... Ieder nieuw schooljaar hoopte ik dat er een dikker meisje dan ik in de klas zat. En eindelijk in groep 8 was het zo ver, ik was niet meer de dikste...
Wow meid, wat een narigheid! Wat ongelooflijk toch he, dat er kinderen zijn die dat anderen aandoen!! Ben vroeger niet gepest, maar ik had niet echt vriendinnen. Ik hield niet van meisjesdingen en ging meer met jongens om. De meisjes lieten me daarom een beetje links liggen, want ja, vriendschappelijk met jongens omgaan kan natuurlijk niet (en kleurige truitjes met wijde broeken dragen, neus- en tongpiercing en nep-dreads in allerlei kleuren in je haar, ook niet). Btw, die wilde tijden zijn voorbij hoor
nooit als klein kind gepest wel op het voortgezet onderwijs in klas 4,5 en 6. door een groepje trutjes die het leuk vonden om mij onzeker te maken en altijd uit lachen als ik voorbij loop en wijzen en uitschelden voor dikzak. hierdoor ben ik nog steeds enorme onzeker en als ik nu op straat loop en iemand kijkt mij aan of ik hoor opeens gelach dan wil ik nog steeds het liefst onzichtbaar zijn. echt verschikkelijk wat het met je doet.
jeetje wat vreselijk allemaal. erg he hoe zulke dingen je voor de rest van je leven kunnen tekenen.:x
herkenbaar!! niet omdat ik te dik was (ik was wel iets voller dan gemiddeld) maar meer omdat ik extreem verlegen was. Ik was gewoon zo goed als onzichtbaar in de klas (van 35 stuiterende kinderen) Ik stond in het speelkwartier gewoon in mijn 1tje te wachten tot het weer over was en ik weer naar binnen mocht. Klasgenoten en buurtkinderen probeerden me wel te plagen/pesten, ik was een makkelijk doelwit, heb al 32 jaar last van een lui oog dus ik kijk een beetje scheel, maar ik reageerde er nooit op, liet altijd mijn hoofd hangen. Voor hun was de lol er dus ook snel af en lieten ze me met rust. Eenmaal op de middelbare school ging er een wereld voor me open! 4 jaar lang een feestje met leuke klasgenoten en leuke leraren waardoor ik zelf ook helemaal opbloeide.
Ik werd ook gepest. Ik was veel te zwaar. Vanaf mijn vijftiende ben ik gaan afvallen, van 105 naar 55 kilo. En na mijn zwangerschap ben ik aangekomen, 76 kilo dit heb ik weer kwijtgeraakt en woog voor deze zwangerschap 60 kilo, inmiddels alweer 6 kilo aangekomen maar dat komt allemaal wel weer goed. De personen die mij gepest hebben durven me nu moutere aan te spreken. Maar ik denk juist, dat heb IK maar even mooi gedaan of niet sommige van hun zijn nu juist dik geworden.
Echt gepest niet, maar ik hoorde zeer zeker niet bij de populaire meiden. Niet op de basisschool, en ook niet op de middelbare. Ik had in groep 3 een 'vriendinnetje', die de héle basis- en middelbare schooltijd als een rode draad door mijn schoolleven loopt.. Zij kon het om 1 of andere reden niet hebben dat ik andere vriendinnen had, en stookte ze heel vaak tegen mij op. Hierdoor had ik nooit echte vriendinnen, en dat achtervolgt me nu nog op latere leeftijd. Heb erg veel moeite met vriendschappen sluiten... Ik ben op mijn 15e tot mijn 19e met een groepje meiden opgetrokken, maar ook dat is verwaterd toen ik mijn man leerde kennen, door verschillende redenen. Al met al heeft dit de nodige littekens nagelaten, die soms nog behoorlijk steken.
Echt naar hè dat pesten, kan me niet voorstellen waarom kinderen en pubers dat nou doen. Ik ben ook jarenlang gepest. Altijd met dat ik lelijk was of raar deed. Ik reageerde er niet echt op. Maar dan gooiden ze eten naar me bijvoorbeeld of spuugden op me. Later negeerde iedereen me, zat altijd alleen. Ik was ook wel anders, hoorde daar echt niet. Ik zat met een bovengemiddelde intelligentie op een VMBO school, dat was echt niks. Op een dag heb ik een giga grote bek opgezet en een sigaret opgestoken met nog een paar onpopulaire meiden en toen was het ineens voorbij..
Wat erg zeg meid.my hebben ze roeger ook gepest,ze zeiden dat ik lelijk ben,als ik nu oude klasgenoten zie denk ik nou ik was vroeger misschien lelijk nu ben ik mooi en nu zijn zij lelijk,ikheb wel jaren er een complex vangekregen.dikke knuffel voor jou lieverd
Ja, ik ben ook gepest. Vanaf groep 6 tot aan de 2e klas MBO. Op de basisschool gingen mijn ouders scheiden, dat was toen nog niet echt ingeburgerd en dus rede voor pesterijen. Alsof het nog niet erg genoeg was kreeg ik in groep 7 ook nog een bril en waren mijn tweelingzus en ik nogal klein door een groeistilstand van bijna 2 jaar. We gingen beide naar een andere middelbare school dan onze klasgenoten, dus dachten er vanaf te zijn. Mijn zus was er inderdaad vanaf, ik was onzekerder dus ook nu weer mikpunt van pesterijen. Heel wat schoolboeken, lunchpakketten en schooltassen zijn vernield MBO, ik dacht er vanaf te zijn maar helaas, ook nu waren er weer een paar meiden die het lievelingetje van de 2 leraren waren. In de zomervakantie tussen jaar 1 en 2 ontdekte ik de gothic levensstijl en muziek en dat gaf me zo'n zelfvertrouwen (en een vriendin) dat het pesten een paar weken na de zomervakantie over was ^^ Ben ook nog gepest op mijn werk, door mijn toenmalige leidinggevende. Daar ben ik toen snel opgestapt, had er geen zin meer in. Heeft wel z'n littekens achter gelaten ja.
Ook ik ben jarenlang gepest,van mn 4e tot mn 16e,zelfs de leraren deden mee. Het heeft veel impact gemaakt en heb echt jarenlang met een laag zelfbeeld rondgelopen en onder mn niveau gepresteerd met als gevolg tig baantjes. Pas de laatste 6 jaar ben ik erachter gekomen hoeveel meer ik kan en durf ik weer trots te zijn op wie ik ben.
Gepest: Ja Bedreigt: Ja En de laatste is tevens de oorzaak van het niet behalen van mijn mavo diploma.