Onzeker

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Wupsie, 16 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hoi dames,
    Ik weet morgen een week dat ik zwanger ben, en ik ben met vlagen zo onzeker!!

Herkend iemand dit?

Heb veel zwangerschapskwaaltjes en het voelt goed en toch af en toe ben ik zo bang!!

Moet nog 2 weken wachten tot mijn eerste echo.

Liefs

2. Lemi

Lemi VIP lid

5 okt 2008
    13.306
    0
    0
    Hai hai.

Ten eerste gefeliciteerd!

Denk dat bijna iedereen dit wel herkent. Als je rondkijkt hier op de site zie je heeeeeeeeel veel topics over dezelfde angst die jij hebt.

Hoe komt het dat je al zo snel een echo hebt? Wel fijn dat je over 2 weken al mag kijken, dat scheelt wel! Normaal is de eerste echo pas rond de 12 weken namelijk!

Probeer je niet te druk te maken...ik weet dat het moeilijk is, want ik was zelf ook heel erg bang. Ga niet te veel dingen lezen over wat er allemaal mis kan gaan...Dat deed ik wel en dat helpt echt niet! Geniet ervan en het komt vast allemaal goed!

3. sim1612

sim1612 Bekend lid

10 jul 2009
    536
    0
    0
    overijssel
    Hi Wupsie,

Je bent echt niet de enige die onzeker is....
    Hier nog zo`n onzeker geval.....;)
    Ik denk dat heel veel vrouwen in het beginstadium onzeker zijn......en logisch toch? Er gebeurt zoveel in die eerste paar weken....Je moet gewoon vertrouwen hebben in je eigen lichaam, hoe moeilijk dat soms ook is.....
    Geniet er nou maar van en maak je niet te druk!

Succes!

4. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Ik ben via Clomid zwanger geraakt! Ik mocht ook al met 6 weken, maar dan had je kans dat je nog weinig kon zien en geen hartje, daarom week later.

Verder heb ik 2 baarmoeders, dus ik moet goed in de gaten gehouden worden. Maar dat heeft zo vroeg nog geen invloedt.

We willen het gewoon zo graag, en daarom zo bang denk ik!

Deel Deze Pagina