Vandaag tijdens sexgemeenschap deed het heel erg zeer en licht bloeding....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel24, Sep 10, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel24

Angel24 Actief lid

Feb 1, 2009
    253
    0
    0
    Hoi,

Vandaag tijdens sex deed het heel erg zeer ik had best pijn voelde niet fijn aan.

Na de sex had ik licht bloeding moeten we vanaf nu geen sexgemeenschap meer hebben.

Ik ben momenteel 7 maanden zwanger maak het voor eerst zo iets mee, zijn er meiden die er ook last van hebben gehad en bloeding ( licht 1 druppeltje)

Kan het kwaad voor mijn baby,

Groetjes,

ANGEL24

2. Eerised90

Eerised90 VIP lid

He meid,

Ik heb dat ook 2x gehad.. Je baarmoeder is zo gevoelig en doorbloed van binnen dat door de seks heeeele kleine vaatjes kunnen knappen en dan komt er een beetje bloed!
    Kan geen kwaad. Ik heb het ook 2x gehad nadat ik inwendige controle had door de vk.

Seks kan absoluut geen kwaad tijdens de zwangerschap, mits de vk heeft gezegd dat het niet mag omdat daar een reden voor is.

groetjes,

3. Lucia

Lucia VIP lid

Sep 6, 2005
    12,287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Je mag gewoon seks hebben als je vliezen niet gebroken zijn oid hoor!

Maar als het niet fijn is of pijn doet móet je het natuurlijk niet.;)

4. Sannah

Sannah Lid

Apr 27, 2009
    92
    0
    0
    pijn is niet fijn... maar een beetje bloed kan inderdaad geen kwaad. Zoals al gezegd: je vagina is mega doorbloed.... dus een vaatje is zo beschadigd. Beetje zachtjes doen dan ;) Heb je misschien ook geen pijn meer?

5. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

Apr 20, 2007
    3,151
    0
    36
    Het is idd niet erg ... Je vagina is tijdens de zwangerschap meer doorbloed en heb ook gehoord dat je tijdens de zwangerschap wat droger bent (beetje netjes omschreven ? :)) waardoor sex ook meer gevoelig /pijnlijk kan zijn.

6. Sunlight

Sunlight Fanatiek lid

Nov 7, 2007
    2,717
    0
    36
    beveiliger
    friesland
    bloedverlies komt veel voor tijdens of na de sex zoals iedereen hier al zegt. maar pijn lijkt mij niet fijin dan had ik geen zin meer gehad hahaha

liefs

7. esther1984

esther1984 Bekend lid

Jan 22, 2009
    694
    1
    16
    Female
    Moeder
    Roosendaal
    ik heb geen bloed na de sex, maar de laatste keer deed het wel zeer, vooral in het begin was echt geen pretje, wordt dit minder of kan het zijn dat ik dat de hele zwangerschap heb.

8. fokje

fokje Fanatiek lid

May 14, 2007
    3,313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    Ik had bij de eerste bij ongeveer 20 weken bloedverlies na de sex en wij kregen een sex verbod of tenminste wij mochten het even niet meer doen daarna zeer voorzichtig maar de lol was eraf
    nu bij de tweede geen bloeding gehad tot nu toe

9. Linda1979

Linda1979 Actief lid

Jan 26, 2009
    320
    0
    0
    Het kan geen kwaad zolang je vliezen niet gebroken zijn en zolang je niet heel veel bloed verliest.
    Maar hallo, je zegt dat het erge pijn deed en niet fijn aanvoelde?????????????????????????? :$ Dan gaat het niet meer om wat wel of niet mag maar om wat je wel of niet wilt! Seks moet toch leuk zijn, als je pijn hebt is het toch niet leuk??? :)

10. Marieken

Marieken Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    3,278
    0
    0
    Kinderopvang en dierengeneeskunde
    arnhem
    hier geen bloed maar doet wel zeer dus helaas voor vriendje doen we het ook bijna niet meer. (als het aan mij ligt helemaal niet meer) wel jammer, maar ja komt wel weer goed. hoort er allemaal bij.

Share This Page