Hoi meiden Ik Open Even een topic want ik maak me beetje zorgen... Of zorgen weet even niet goed wat ik voel, Vanácht werd ik wakker met buikkrampen.. Ben even wakker geweest en heb rechtop in bed gezeten.. Tot me verbazing ben ik gelukkig toch weer in slaap gevallen, Maar vanochtend werd ik dus weer Wakker met krampen over me buik heen.... Soort menstruatie kramp maar dan erger....ik liep ook ecjt te zuchten van de pijn. Darvoor moest Ik ook naar de wc en alles kwam er dus uit... Nadat ik na de wc was geweest stopte na 15min de krampen... Zouden dit al weeen zijn geweest of zijn het me darmen geweest? Normaal voelt het wel anders als ik last heb van me darmen dan vanochtend. Nu sinds een uurtje heb ik zeurderige pijn in me rug aan de onderkant .... Net zitten doet het zeer.... Zouden dit gewoon oefenweëen zijn? Want als het echte weeen zijn blijft het dan aanhouden of trekt dat ook weer weg ? Sorry ben even een beetje onzeker X
Tirza klinkt wel alsof het begonnen is hoor meidd. eventjes gaan douchen en kijken of het erger en het doorzet.
klinkt inderdaad dat het gestart is hoor. kijk het gewoon ff aan en als je toch blijft twijfelen bel je vk daar zijn ze voor. succes.
Nou lijkt er wel op!!! In begin kan er zo ie zo wel een half uur tot veel meer tussen zitten. Komen vanzelf in regelmaat... Succes meid, het klinkt hetzelfde als bij mijn eerste... Dus ga voor je duimen. Komt helemaal goed.......
Hoi meiden, Bedankt voor jullie reactie's Helaas is de pijn in me rug nu oók minder geworden.. Wel nog een apart gevoel in me buik ... Kleine ligt ook duidelijk steeds met dr ruggetje omhoog Ik hoop eerlijk ezehe dat het nog doorzet..maar nu is alles weer even rustig kwa krampen. Als het echte weeen waren, had ik ze nu dan ook niet alweer moeten hebben? Wel voel ik een trekkerig en pijnlijk gevoel ook aan de onderkant....ik wacht het maar af! En gebeurd het vaker dat eerst weeen krijgt en dan pas je vliezen breken? X
Al 3 weken jeetje...dat geeft geen hoop haha. Succes met de laatste weekje! Bij mij blijft het rommelen
Jepmbij mij ook werd vandaag eigenlijk ingeleid stond een afspraak ,ik bel om kwart voor 7 zeggen ze el om 9 uur terug , bel ik om negen uur terug hoef ik niet te komen moet ik morgen komen OMG ,, zenuwen slopend
Nee helaas niet, Word wel gek van me klachten, lage rugpijn is er weer, Is ook niet afgezakt tijdens het douchen....straalt afentoe naar me buik maar vooral de zijkanten en vooral een drukkend gevoel aan me onderkant. .ik hoop dat er vanácht iets gebeurd...zo lastig als het niet écht doorzet, of maar zo blijft =(
klinkt wel alsof er van alles aan het rommelen is hoor,spanneje zeg!Ik hoop voor je dat het inderdaad door zet,want om dit steeds te hebben,is echt niet fijn he!Heel veel succes vannacht,en wie weet heb je straks je kindje in je armen!
Hoop het ook voor je !!! Ik ook weer uit bed met lage rugpijn maar nevenactiviteit wel 5en half uur geslapen dus ben ik blij mee onze zoon is nu ook wakker hahah hij zit weer tegen de iPad te duwen nu ! Nog 2 uurtjes en dan kan ik bellen en weet ik hoe laat ik mag komen vandaag !!! En dan hopen dat het voor jou ook vandaag gebeurt
het lijtk er wel op heh... maar als je een wee hebt en je voelt hem weet je het direct... misschien nog een beetje soort van maar ze komen vast snel.
Dankje meiden voor jullie reactie's helaas heeft het niet doorgezet. Het heeft wel lichtelijk aangehouden en nu vanochtend weer lichte menstruatie pijn in buik en rug... Zelfs even misselijk geweest. Net terug van de vk die vind mijn klachten meer op voorwerk of indalibgs weeen lijken...Pffff nog niet echt hoopvol dus , zelf wel het idee dat het niet super lang meer duurt aangezien elke keer dit soort krampen en pijnen. De baby doet het goed gelukkig. Wel zei ze dat het een dunne baby is met niet super veel vet. Heeft iemand dit ook eerder gehoord? Maak me dan meten beetje ongerust...alhoewel de vk zei dat er niks aan de hand is en de kleine goed op groei ligt.. Jammer genoeg wou ze ook nog niet strippen .... =( X Succes wendy vandaag! Eindelijk je kleintje in je armen!