hoi meiden,ik heb af en toe momenten dat ik echt pijn(kramp) in me buik heb.en het is zeker niet prettig te noemen!is dit ook een zwangerschapskwaal? ben een beetje onzeker hierdoor....
Pobeer je niet druk te maken hoor! Deze krampen hebben de meesten van ons gehad. Het betekend dat je baarmoeder aan het rekken en strekken is zeg maar Nog van harte met je zwangerschap natuurlijk. Groetjes Meertje
hoi meertje bedankt voor je reactie!maar het is echt pijnlijk! werd vanacht ook wakker met kramp om 4 uur nog wel! ik probeer me indd niet te druk te maken ,maar heb al eerder een mk gehad vandaar mijn ongerustheid!pffff effies doorheen dan maar ,heb het er zeker voor over!thanx
He Mell, Als je het nou vertrouwd gelijk met je vk bellen hoor! Die kunnen jouw daar altijd advies ingeven en natuurlijk heel belangrijk geruststellen. Want je weet het he geen stress
hoi meertje ,als het zich voor blijft doen zal ik zeker bellen! enne ben wel iets gerustgesteld nu hoor.lees veel dingen van meiden die het ook hebben gehad!en weet je ik heb pas de 24e de termijnecho.dus als je je baby al een keer hebt mogen bewonderen, scheelt dat ook heel erg natuurlijk! bedankt he en jij ook gefeliciteerd nog! liefs
Hoi hoi, ik heb hetzelfde als jou. Vanmiddag kon ik het niet meer inhouden, tranen over mijn wangen zo'n pijn deed het. Maar het schijnt er toch echt bij te horen. Ook ik word regelmatig 's nachts wakker van de pijn en weet niet meer waar ik het zoeken moet. Toch zijn het iedere keer van die aanvallen die een half uurtje duren en dan weer een paar uur weg zijn, dus ik maak me niet meer zo druk dat het niet goed zit. Zolang je niet half leegbloedt of constante pijn hebt, dan zou ik het nog even afwachten. Succes ermee!
Het wordt vanzelf minder alleen de kramp is soms best erg. En het is inderdaad zo dat als je je eerste echo hebt gehad dan voel je je veel geruster. Doe rustig aan en laat je gewoon lekker verwennen beste medicijn hahaha
Ik heb het ook gehad met 7 weken zwangerschap heel vervelend en je word er idd super onzeker van! Maarrrr het hoort er allemaal bij dus gewoon lekker rustig aan doen en over een paar dagen word het minder, je krijgt hierna waarschijnlijk een periode dat je niks voelt aan je buik:s Rustig aan doen en veel succes!
ik heb dat ook gehad tot de 8ste week ong je darmen heupen alles gaat nu plaatsmaken en dat veroorzaakt de kramp mijn gyn zij tegen mij als je kramp hebt lekker op de bank liggen met een bakje thee kruikje er bij en dan moet het als het goed is minder worden bij mij hielp het ik doe het nu nog steeds wanneer ik banden pijn heb liefs ancie
Waarschijnlijk zijn het je darmen die een nieuw plekje zoeken. Ik ben er een keer van flauwgevallen 'snachts... Maar ik ben ook wel een watje haha
ojaah nog een tip als je je niet kan ontspannen dat deed ik veel ik begon er al lekker tegen te kletsen legde mn hand op mn buikje en zij dan kom op wel lekker blijven zitten he je bent zeer welkom daar werd ik rustig van miss werkt dat ook bij jou liefs ancie
hey meiden,wat fijn die reacties!het komt heel af en toe met vlagen maar verdwijnt ook binnen een kwartier weer gelukkig!heb trouwens weer sinds twee weken door geslapen vannacht heerlijkkk!een verademing en je knapt er ook nog van op.bedankt voor jullie geruststellende woordjes! liefs....
Jep ook hier last van gehad en nog steeds last van. En heb het hartje vandaag nog gehoord dus... Maak je niet al te druk ; )
Je stelt me steeds vragen over wie ik ben, had het volgens mij al aangegeven. Ik heb je gpb't, daar kun je op reageren als je wilt. Vind het namelijk niet zo prettig, ben anoniem op deze site, maar zo blijf ik niet veel anoniem. Verder woon ik niet in Rotterdam nee. Gelieve alleen nog maar reageren per pb. BarakAllahu fiekie En @ Topicstarter, Zie je wel ; ) Meerdere vrouwen hebben er last van. Is het al wat afgezwakt?
oke mooi ; ) Had het ook hoor vooral rond de 5-6 weken. En toen kreeg het met 11 weken weer af en toe, maar die voelen anders. Dan gaat je baarmoeder naar boven groeien. Dus dan ben je alvast voorbereidt ; )
oke ,ik laat het rustig over me heen komen!heb nu wel al een kleine bolling boven me schaambot,maar gelukkig gaat het ook weer niet te hard ,valt gelijk zo op haha.ben benieuwd hoe snel het gaat?voel jij je goed nu?
Veel last van lucht in me darmen. Nog steeds moe, maar stukken minder dan in het begin en verder last van krampjes ook, maar niet zo vaak en heftig als in het begin. De beeb ligt hier rechts, dus mijn lies en alles aan die kant voelt hartstikke blauw ; ). Lust nu weer alles, in het begin wilde ik niets eten. Dus je ziet bij jou al die bolling? Stoer ; P. Heb nu zo een bolling bij het begin van mijn onderbuik. Ben je al bij de vk geweest of niet? Eerste gesprek is echt een vragenronde. Het tweede gesprek gaan ze je het hartje laten horen. Is ook heel bijzonder. Rond de 12e week vond ik het trouwens allemaal opeens sneller gaan. In het begin tel je de dagen zelfs, maar nu is de week zo voorbij. Zo spannend he allemaal. Laten we hopen dat het voor ons allemaal goed gaat.
hey,die bolling bij mij is ook onderin de buik(darmen komen iets naar voren)maar heel klein beetje hoor!verder weinig kwaaltjes,zere borsten moe en net ook weer toevallig die hele scherpe pijn onder in de buik!erg pijnelijk!maar goed hoort erbij he!ik ben nog niet bij de vk geweest,dat is trouwens mijn huisarts die doet dat zelf!ik heb de 24e een termijnecho en moet dan direct daarna op spreekuur komen bij mijn huisarts!dus spannend allemaal!maar genieten doen we zeker! liefs