waren je ontpillingsverschijnselen hetzelfde als je zwangerschapsverschijnselen?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door 0903, 2 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 0903

0903 Lid

6 feb 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    De titel zegt het al; waren jullie ontpillingsverschijnselen (als je die had) hetzelfde als bij je uiteindelijke zwangerschap??
    Ik ben wel benieuwd, want toen ik net gestopt was met de pil, had ik echt 9 van de 10 zwangerschapsverschijnselen (maar was t niet)en daarna heb ik die niet meer gehad.
    Maakt het wel wat makkelijker om t te herkennen stel dat ik zwanger ben :D en anders ga ik ook nergens op zitten wachten of ik wat herken (al ben ik me er natuurlijk van bewust dat dit voor iedereen weer anders is, ik ben ook gewoon benieuwd ;))
    dank jullie!!!

2. HVN2013

HVN2013 Niet meer actief

Hoi,
    Ja na het stoppen van de pil dacht ik elke maand weer dat ik zwanger was want ik had zoveel zwangerschapsverschijnselen. In de maand dat ik echt zwanger was wist ik het op 1 of andere manier wel zeker. mijn gevoel zei dat ik zwanger wasen dat bleek ook zo.

Succes met ontpillen !!!
    Kuss

3. 0903

0903 Lid

6 feb 2011
    50
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi! okey, dus ze waren niet persee hetzelfde als bij t ontpillen? ik denk (hoop) nl dat ik daar nu wel klaar mee ben....;) je hoort t inderdaad ook wel vaker dat iemand t als t zover is gewoon 'weet'. gefeliciteerd!!!!

4. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Na het stoppen met de pil ook telkens last van allerlei zwangerschapsverschijnselen gehad... in de maand dat het raak was gek genoeg geen enkel symptoom gehad.

5. clarabel

clarabel Lid

14 jul 2011
    31
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik had de eerste 3 maand na het stoppen met de pil allerlei symptomen en dacht ik dat het steeds raak was.

De maand erna nergens last van en toen was het ook raak.

Heb tot nu toe eigenlijk nog nergens last van alleen een beetje moe.

Deel Deze Pagina