Tijdens de bloeding zijn me pijnlijke borsten inderdaad verdwenen. Wat moet ik dan afwachten? Of de symptomen terugkomen?
Waarom waag jen iet gewoon een testje. Mocht je zwanger zijn geeft die nu wel positief aan. Is die negatief dan weet je ook dat het toch menstruatie was. Of de bevruchting is mis gegaan voordat je menstruatie begon ( dat gebeurt nog weleens zonder dat mensen het uberhaupt weten) Succes meid
Dat is idd verwarrend. Als je een goedkoop testje hebt liggen waarom niet. Je eerste ochtend urine is het beste, maar toen ik m'n eerste positief kreeg was het 's avonds voor ik gauw ging douchen. Denk dat de hormonen toch snel opbouwen. Ga weer duimen!
Bij mij is het juist tegenovergestelde normaal kei zere boobs nu helemaal niks. Wel overtijd maar negatieve testen. Wel errug moe! Misschien de drukte. Mijn lichaam heeft me ook elke keer weer voor de gek gehouden en met een onregelmatige cyclus wordt je daar ook moedeloos van dus wacht gewoon op mijn ongi. :'(
Ik ga er morgen op mijn verjaardag nog maar testje tegenaan gooien zou leuk kado zijn. Ben alleen bang dat er niks uit komt voor de verandering. Pfff
Hey Brucebibi, ik heb dit ook een keer gehad. Alles precies hetzelfde als het bij jou ging. Nog nooit zere boobs gehad en toen heel erg, maar neg testen en uiteindelijk ongesteld. Ik heb de 8 keren erna ook pijn gehad en daarna niet meer. Tsssss, snap er nog steeds niks van. Ik denk dat je progesteron misschien deze keer heel hoog was. Na hormonen en pregnyl kreeg ik het ook weer. Nu ik dan echt zwanger ben begonnen mijn boobs pijn te doen op mijn nod. Succes!