waren jullie er in je hoofd klaar voor toen de bevalling begon??

Discussie in 'De bevalling' gestart door proudmother, 25 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nijntje1984

nijntje1984 VIP lid

15 sep 2008
    15.693
    1
    0
    Ik ben in verlof gegaan op 36w omdat ik veel voorweeën had. Maar eenmaal thuis had ik geen voorweeën meer... Uiteindelijk bevallen op 41w, dus ik was er ook meer dan klaar voor :p Moet wel zeggen dat ik de eerste weken van m'n verlof echt genoten heb van het thuis zijn, want had er net een drukke periode op m'n werk opzitten.

De vluchttas stond hier met 38w klaar in de auto.

2. proudmother

proudmother Actief lid

22 aug 2009
    145
    0
    0
    NULL
    NULL
    wat leuk om alle reacties te lezen!
    de één was er klaar voor toen het begon en voor de ander kwam het op dat moment nog als een complete verrassing!
    er zit dus nogal een verschil in!
    nou ja er zal wel niks van te zeggen zijn denk ik haha!
    bij mijn dochter was ik 40 weken en 5 dagen toen ze geboren werd, ik was meer dan klaar voor de bevalling!
    nu ben ik 38 weken en er blijven dingen die moeten gebeuren!
    en wat hier ook al gezegd is... met een kleine van 2,5 is er altijd wel iets wat er moet gebeuren (het huis is nooit helemaal aan kant) wat ik wel graag wil hebben voor als het begint haha!!
    dus ben heeeel de dag lekker in de weer!

de wasmand mag niet half vol zitten....stel dat de kraamhulp dat moet weg werken haha! en zo blijf je bezig!!
    nou ja we zien wel...
    over 4 weken is ons 2de schatje er zowiezo!

3. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

wij waren er helemaal niet klaar voor! het was de hele week 33 graden en zaterdag zou het koeler worden, dus de planning was om dan boodschappen te doen en het huis aan kant te maken.

maar ja, ik werd de nacht van vrijdag op zatredag wakker met weeen. ik zat in bad ze op te vangen terwijl mijn man vlug boodschappen deed en aan het poetsen was :D :D

4. kappiegirl

kappiegirl Bekend lid

5 jan 2010
    523
    0
    0
    Bij de eerste was ik er niet klaar voor was zo bang dat ik vanalles vergat te doen dat ik de hele dag aan het bedenken was wat er allemaal gebeuren moets. Toen met 40w3d mijn vliezen braken s´nachts en we op stel en sprong meteen naar het ziekenhuis moesten omdat het vruchtwater gewoon groen was moest mijn vriend nog van alles doen om het huis netjes achter te laten van mij, er was wel niets meer te doen maar goed ik zag overal dingen die er niet waren op dat moment...

De 2de bevalling was ik er ook helemaal klaar voor een dag voor de bevalling begon alleen waren we er nog niet uit wie we s´nachts zouden bellen voor ons zoontje. We waren helemaal in de veronderstelling dat ook deze keer weer s´nachts zou beginnen dat we helemaal vergeten waren iets te regelen voor overdag... En natuurlijk begon het net na de ochtend en is ze 4uur later geboren mijn moeder had ik maar gebeld om onze zoon van de peuterschool te halen haha ze kon meteen door naar ons om de baby te komen bewonderen ze was er nog geen 4uur later.

Deze keer word alles goed geregeld omdat we nu een geplande beval datum hebben straks. Dus hoef niet te wachten tot het begint hoop ik dan.

Deel Deze Pagina