waar is mijn baby !!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door oxbow, 1 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. oxbow

oxbow Niet meer actief

Ik ben opzoek naar mijn baby, want dat zou hij nog 3 weken moeten zijn, maar vandaag heeft hij laten zien dat het toch echt een dreumes aan het worden is.

Van een mannetje wat heel makkelijk is en natuurlijk niet altijd het er mee eens is als hij gecorrigeerd wordt is hij veranderd in een driftkikkertje dat zich echt op de grond laat vallen en met zijn beentjes aan het schoppen is.

Aan de ene kant moesten we er vreselijk om lachen, maar aan de andere kant ook zo sneu om te zien dat hij gewoon even geen raad met zichzelf weet.

Het moeilijkste vind ik toch wel dat ons cadeautje, ons toetje geen baby meer is en het tijdperk voor ons afgesloten is.
    Geeft toch wel een wee moedig gevoel, ook al is deze fase ook weer erg leuk.

2. Sneeuwvlokjes

Sneeuwvlokjes Fanatiek lid

12 mrt 2014
    2.131
    1.210
    113
    Zo:$!!! 5 kinderen!!!!! Waar haal je de puf vandaan haha!
    Kan me voorstellen dat het even slikken is, weer een babytijd voorbij.
    Ik kan niet wachten tot ik uit de babytijd ben. Al wordt het nu wel steeds makkelijker.
    Jeetje...5 kinderen.....moet er nog van bijkomen:p

3. Jackie87

Jackie87 VIP lid

6 aug 2013
    5.497
    2.948
    113
    Hier nu al een half jaartje uit de baby tijd. En wat liggen we toch elke dag in een deuk om ons draakje. Wat is ze toch ontzettend lief en stout tegelijk :D
    Maar vl en ik missen het wel hoor, die baby tijd. Het gaat idd veeeel te snel.

4. MamaChantal

MamaChantal VIP lid

14 okt 2010
    16.571
    3.069
    113
    Herkenbaar haha
    Hier een klein draakje, officieel nog baby maar is zo ondeugend als wat.
    loopt langs de tafel en alles waar hij maar bij komt.
    Heeft al een erge eigen wil en is een klein ondeugend charmeurtje
    wel een kleine grappenmaker ♡

De tijd gaat zo snel!

5. Pluisje88

Pluisje88 Niet meer actief

Hier ook sinds een paar maanden uit de babytijd.. Wat is dat snel voorbij gegaan zeg! 2 weken geleden ben ik opnieuw bevallen van een meisje dus maak de babytijd nu weer mee en wat een verschil is dat al!

Sinds kort kan ze los lopen en daar is ze heel de dag ontzettend druk mee, soms dan zit ik naar haar te kijken en denk ik telkens: wat is het toch al een dametje zo. Vind dat ze nu in rap tempo echt een karaktertje krijgt, sommige dingen zijn leuker als andere trekken maar ik vind het mooi om te zien hoe ze ontwikkelt. Maar dan kijk ik naar onze jongste en is het toch ook heel mooi om het nog een keer zo snel mee te maken. De oudste is heel druk en knuffelen komt er weinig meer van, met de jongste kan ik lekker lang op de bank liggen knuffelen. En naar haar kijken als ze slaapt, bij de oudste kan ik de kamer niet op als ze slaapt (helaas ;) )..

Elke leeftijd heeft mooie momenten, en hoewel ik het jammer vind dat de babyperiode voorbij is, dat hele kleine is er nu echt af, vind ik het ook heel leuk om een nieuwe periode in te gaan. Het lijkt me bijvoorbeeld zo leuk als ze echt gaat praten, kan niet wachten!

6. cowgirl80

cowgirl80 VIP lid

28 jul 2010
    8.030
    6.778
    113
    zuid-holland zuid
    Oxbow ik snap het zo goed! Mijn baby is gister 1 geworden en ik vind het zoo erg!
    Voor mij is dit ook mijn laatste baby en ik heb ook iedere minuut van de babytijd genoten en nu is het alweer voorbij! Over! Ik zal nooit meer een baby hebben... En het is zoo snel gegaan dat jaar.
    Nu loopt hij al bijna los en kletst hij in z'n eigen taaltje... Hij wordt driftig als je hem corrigeert en is ondeugend... Nee hij is echt geen baby meer!

7. misty75

misty75 Bekend lid

16 jan 2013
    798
    1
    18
    Vrouw
    verpleegkundige
    West-Brabant
    Herkenbaar hoor! Soms mis ik het ook echt wel. Zo'n lief klein babytje op je buik die zo heerlijk bij je slaapt. Ons meisje is ook echt ondernemend, met momenten lekker driftig als iets niet mag maar ook zo leuk zichzelf aan het ontwikkelen. ben benieuwd of ik ooit nog eens het babytijdperk mag gaan mee maken ;)

Deel Deze Pagina