Hallo iedereen, De laatste tijd voel ik mijn kleintje niet meer zo veel. Tijdje geleden was het zo druk en echt heel erg te voelen. Zoals we zagen op de echo ook, toen was het kindje ook erg druk. Nu heb ik echt dagen af en toe maar kleine beweginkjes gevoeld. Het lijkt of het minder wordt Ik heb vaak hele drukke dagen op mijn werk. En als ik dan thuis ben en ik ga zitten ben ik echt aant wachten tot ik iets voel. Het maakt mij een beetje angstig.. Is dit normaal hebben er meerdere meiden er last van? groetjes
Rond deze tijd hoef je je baby niet elke dag te voelen, natuurlijk is het gerustellend als dat wel zo is. (ik ben blij dat ik haar nu elke dag voel) maar voel je haar elke dag wel even? kan est zijn dat ze wat rustiger is of minder ruimte heeft. Als je je echt zorgen maakt dan kan je altijd even de vk bellen die weet je vast wel te vertellen hoe het komt.
Ik voel af en toe wel wat.. Maar dacht dat het erger moest gaan voelen Dinsdagm oet ik naar de vk dus ff afwachten dan zal ik het daar wel ff vragen.. Maar omdat ik bij de 20 weken echo een heel druk kindje te zien kreeg. Vind ik het gewoon raar.. Bedankt voor je reactie
dat begrijp ik lijkt het wel tegenstrijdig. Maar bij de een gaat het wat sneller denk ik dan bij de ander. Sommige meiden voelen de baby ook pas heel laat en dat is dan ook normaal. Gelukkig mag je snel naar de vk kun je het haar vragen.
Ik geloof dat je vanaf 26 weken pas echt elke dag je kindje goed moet voelen... Het komt vanzelf joh! Hier heeft ie lang op zich laten wachten (ook doordat de placenta aan de voorkant ligt) maar nu hij eenmaal volebaar is...blijft ie dat ook! Je zal zien dat je je baby aankomende weken steeds duidelijker gaat voelen!
Ik voel dit kleintje een stuk minder als mijn zoontje. Die was echt enorm druk. De placenta ligt ook een gedeelte in de 'weg' zeg maar, dus dat speelt ook mee bij mij. Maar het verschilt denk ik ook wel per kindje.
Heb ik een paar keer gehad in mijn zwangerschap. Ook rond 22/23 weken, dat ik hem heel weinig voelde. Een week later was hij weer flink actief. Met 28 weken weer en een paar dagen geleden liet hij ook weinig van zich merken. Tja, jij bent ook de ene dag actiever dan de ander.. ik zou me er niet teveel zorgen om maken. Heb het zelf ook gedaan, maar hij zit er nog steeds hoor Levend en wel!
Ik heb dat ook, soms voel ik hem savonds pas voor het eerst. Af en toe pak ik weer even mijn angelsound erbij om te luisteren, word er soms toch wel een beetje bang van.
Ik herken het ook hoor.. IK heb ook perioden gehad dat de baby heel rustig was. vorige week had ik ook zon weekje om me zorgen om te maken, maar deze week lijk ik wel een tennisbal de hele dag draaien en je voelt steeds een bobbel over je buik gaan, heerlijk! Het schoppen is nu wel weer anders geworden, het is meer dat je handjes en voetjes voelt. Maar rustige perioden heb je altijd, meestal duurt dat even en dan krijg je het dubble terug. Ik had het ook rond jou tijd, maak je echt maar geen zorgen meid, liefs
Ik heb de afgelopen dagen ook niet zo heel veel de baby gevoeld en vroeg me hetzelfde af... gaat alles wel goed? Maar als ik het dus goed begrijp kan het zijn dat de baby druk aan het groeien is, als je hem een tijdje niet voelt... Klopt dit? En ik voel de baby op verschillende momenten. Meestal als ik op mijn werk een tijdje hebben gelopen en gestaan en daarna ga zitten. 's Avonds op bed. Maar verder is het verdeeld over de dag en elke keer anders. Soms dus dagen bijna niet...
Ik heb precies het zelfde gehad als jullie en ben toen naar de VK geweest was ook rond de 24/25 weken. Deze gaf toen aan dat de baby een groeispurt had waardoor de baby zelf ook erg moe was en dus weinig aan het bewegen was. Daarbij kan de beeb nog steeds draaien en in je twintigste week en kan daarom zo liggen dat je het schoppen bijna niet voelt. Maar als je het echt niet vertrouwd gewoon bellen naar vk hoor! Liefs Meertje
hoi ik wilde zelf een onderwerp hierover openen maar ik zie gelukkig dat iemand me voor is geweest ik ben nu ruim 30 wk zwanger en echt heel beroerd heel moe en duizelig en heel de dag op de toilet voor overgeven ook als ik kleine beetjes eet/drink maar normaal voel ik die kleine echt smorgens gelijk als ik wakker ben nu nog helemaal niks baart me toch wel beetje zorgen eigenlijk de placenta ligt bij mij voor is der gezegt met de 20wk echo omdat ik wat zwaarder ben en het bij mij moeilijk te voelen is moet ik volgende week maandag voor nog een keertje een echo wie kan mij gerust stellen