Wel lekker vroeg,ben je ook weer lekker vroeg thuis om rustig aan te doen! SLaap lekker en hoor het morgen.
Viel echt 100% mee! Ik heb geen pijn gehad. Paar keer over een paar steekjes gevoeld. Zelfs de verdovingsspuiten nauwelijks gevoeld. Ze hebben bij mij ook nog een katheter ingebracht maar daar ook geen last van gehad. Het enige wat ik wel had, waar ik me niet op voor had bereid, ik was daarna ontzettend misselijk. Moest thuis ook overgeven. Ik denk dat het kwam van de morfine. Merk dat het nu, gelukkig, wegzakt. Het resultaat: 10 eitjes. Dus ik ben erg tevreden. Nu weer de volgende stap. Kijken hoeveel er bevrucht raken en dan woensdag de terugplaatsing.
Super zeg 10 stuks! Had je ook 10 follikols? Op hoeveel bevruchte hoop je? Waarom kreeg je een katheter? Ik hoop dat ik die niet krijg,ga dat morgen gelijk vragen.
Wat fijn zeg! Zowel dat er 10 eitjes zijn en dat het je heel erg is meegevallen. Misselijk kan idd door de morfine komen (misschien in combinatie van de spanning). Hoop dat alle 10 de eitjes bevrucht raken!
Had minimaal 10 follikels. Ze kon het niet precies zeggen. Zaten ook een paar kleintjes bij. Zo kreeg ze die van 12 mm niet leeggezogen. Ik weet uit mijn voorgaande echo dat ik 9 grote follikels had dus in die zat dus ook allemaal een ei, denk ik. De katheter kreeg ik omdat de blaas ondanks het plassen van te horen, te vol zat. Dan kunnen ze er niet goed bij. Maar niets van gemerkt hoor! Moet nu alleen veel drinken omdat er een kans bestaat op blaasontsteking. Ik denk dat het de morfine was wat de misselijkheid heeft veroorzaakt. Spanning had ik toen niet meer dus dat kan het denk ik niet meer geweest zijn. Ik denk dat het vaker voorkomt want de vrouw naast mij kreeg meteen anti-misselijkheid medicatie. Wellicht was dit niet haar eerste punctie. En hoeveel ik hoop dat er bevrucht raken? Tja 10 natuurlijk maar ik weet niet of dit realistisch is. Weet iemand wat "normaal" is?
Begrijp dat je er 10 wilt haha Maar denk niet dat het heel vaak voorkomt.(hoop het natuurlijk wel voor jou) Ik heb er wel een beetje over gelezen maar kan er niet veel over zeggen. Gebruik je ook die bolletjes?weet even niet hoe ze heten. Ik ben niet bang voor die katheter maar laatst na de operatie kon ik niet plassen dus hebben ze weer een katheter geplaats,daarna regelmatig geprobeerd om te plassen maar dat ging niet ging tegen het plafon van de pijn.(ze dopte hem dan af en moest dan me plas laten lopen. In het weekend naar huis gestuurt met katether en moest maandag terug komen. Dat heb ik niet gered,zondag werd ik opgehaald met de ambulance want raakte in shock waar niet uit kwam. Op de ehbo kwamen ze op de op blaaskrampen en hebben het ballontje van de katheter wat leger laten lopen. De volgende dag sterke medicijnen voor blaaskrampen gehad en later die middag katheter eruit. Vandaar die ervaringen met morfine en valium elke keer als ik moest plassen kreeg ik morfine in me been gespoten. Morgen weer een echo Gonal f is nu op en het spuiten van de decapetyl ging moeilijk en deed veel pijn. Heel mijn buik is blauw van het prikken. Hopelijk morgen laatste prik!
@rijswijkse ik snap dat je dan een beetje terughoudend bent over een katheter! Maar ik heb dat niet vaker gehoord, zal niet zo snel nodig zijn Wel balen van die prikken, hopelijk bijna klaar!
Ik heb een beetje zitten Google en zo te zien ongeveer de helft of net iets meer gemiddeld. Maar verschilt enorm, dus we hopen gewoon op 10
Ja dacht ook iets van de helft. Ik hoop ook voor 10 stuks! Wanneer wordt je gebeld? Pff heb het idee dat we te laat zijn,voel aan me lichaam dat ik me eisprong moet hebben. Eisprong kan ik nog niet hebben gehad door de deca maar ben bang dat ze te groot zijn voor de punctie.Dat de eicellen overrijp zijn. Nog 2 uurtjes dan weet ik het.
Wat spannend zeg, ik wist niet dat dat ook nog kon. Hoop dat het gevoel gewoon komt van de bizarre cocktail aan hormonen in je lijf..
Woensdag heb ik de puctie! Wordt straks gebeld als mijn bloeduitslagen er zijn. Vanaf nu rust,elke dag wegen en minimaal 2 liter water drinken,mag niet sporten. Ik heb 13 follikels groter dan 17 mm en veel kleintjes van 14 a 15 mm. Ze verwacht dat er in de grote eicellen zitten en de kleintjes niet maar gaan ze wel aanprikken.
Helaas is het niet goed.net telefoontje gehad en bloed geeft overstimilatie aan. Moet nu 2 tot 3 liter water drinken,woensdag punctie en vrijdag echo en bloed prikken. Vrijdag gaan ze besluiten als er een embryo is ontstaan of hij terug geplaats wordt of hij in de vriezer gaat. Mag alleen kleine klusjes in huis doen en direct bellen als ik veel aan kom in gewicht of benauwd wordt.
Oja ik heb dus 13 grote en heel veel kleintjes(dat benadrukte ze),ze gaan alles aanprikken. Punctie wordt drama dus
Oh Rijswijkse wat balen! Superrustigaan doen dus! Ik lees toch bij iedereen totaal andere verhalen over de punctie, ook dramaverhalen als er weinig eitjes waren en 'bijna niets gevoeld' verhalen bij vrouwen met heel veel eitjes. Dus denk niet dat je nu kan zeggen dat het drama wordt. Hoop dat ze toch een terugplaatsing kunnen doen, en anders heb je een heleboel cryo's straks
Ja dat zei ze ook,ze zei dat er dan genoeg om in te vriezen. Ik zit nu op de bank met een kan siroop en man is aan het koken.