Wie voelde zich ook zo extreem moe voordat je ging bevallen? Ik heb het idee dat k wel dagen kan slapen.
ik heb het ook dat ik wakker word en het liefst nog eens 12 uur wil slapen. Echt niet normaal hoor. En ik moet nog eens 5 weken. Ik heb ook me hb laten prikken een paar dagen terug maar die was 8,8 niks mis mee dus. Probeer er lekker aan toe te geven want je hebt het dadelijk hard nodig. Suc6 met de bevalling hoop dat je kindje zich snel meld hihi
Hoi Ik was ook heel moe aan het einde van de zwangerschap, wist me snachts geen raad meer kon bijna niet meer slapen en had ontzettend last van BI.. Toen ik in het ziekenhuis was om ingeleid te worden kreeg ik rond 1300 een ruggeprik, ben toen in slaap gevallen tot 1800 uur. Even helemaal niets meer voelen dat werkte voor mij heel rust gevend. Jelle is uit eindelijk om 2120 uur met een keizersnede geboren.
ik heb het idee, dat in onder mijn steen wil kruipen en voorlopig niet meer onderuit wil komen haha...........
Ik ben ook extreem moe. Niet heel verwonderlijk want ik slaap ook niet al te best. De laatste tijd slaap ik de ene nacht nauwelijks en de nacht erna de klok rond. Afgelopen nacht goed geslapen, maar voel me nog steeds zo slap als een vaatdoek. Stel dat de kleine zich nu zou melden, dan zou ik niet weten waar ik de kracht vandaan moest halen om hem eruit te persen...
Ik ben ook bekaf! Bij een eerste kun je iig nog de hele dag een beetje in bed of op de bank hangen, maar met al een peuter gaat dat niet meer! vannacht slappil gehad en zelfs daarmee niet goed geslapen, dus morgen word ik ingeleid. Ben benieuwd en hoop echt dat ik vannacht wel kan slapen... x
succes morgen ik hoop je kn slapen @stefanie .. ja dat gevoel heb ik ook. eigenlijk een tshirt van joling kopen "ik heb er geen kracht meer voor"haha hier nog steeds niets mag nu wel gaan beginnen ... vermoeidheid wordt alleen maar erger. gr. natas
Ik kreeg in de dagen voor de bevalling van mijn dochter juist ineens veel energie, terwijl ik daarvoor erg moe was. Dus er is nog hoop
ja ik was super moe... de dagen ervoor d8 ik nu moet het komen... anders red ik het niet en het is goedgekomen hoor... na de bevalling goed gerust