Om hoelaat ga je altijd tempen (namelijk uit nieuwsgierig)

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door jongemama1, 20 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Ja, Titel zegt al.

Ik temp vaak om 9 u nadat ik klaar met alles ook met kids bezig ben maar mn tempenlijst lijkt wel raar geworden maar ik ben wel nieuwsgierig naar hoelaat jullie altijd zouden gaan tempen en reden?

Xx

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Uh temperatuur opnemen MOET het allereerste zijn wat je doet als je wakker word. Dus nog in bed en niet eruit zijn geweest en dit dan op een vast tijdstip.

Eerst vanalles doen werkt absoluut niet. Sorry

3. liefebees

liefebees VIP lid

6 dec 2010
    6.936
    204
    63
    Overijssel
    Idd, wat Mamalap zegt.

Ik temp om 6.30.

4. AprilMommy

AprilMommy Actief lid

13 aug 2015
    404
    0
    0
    Ik deed het elke dag om 04.00. Dat was de vroegste dienst dus elke dag zette ik daar de wekker op. Dagen dat ik een late dienst had of vrij was, sliep ik daarna gewoon nog even door.

Je moet inderdaad elke dag op dezelfde tijd temperaturen, nog voordat je het uit bed komt. Ik deed het binnen 10 seconden nadat mijn wekker was afgegaan, zo krijg je een betrouwbare temperatuur lijst.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.103
    15.650
    113
    Nabij Utrecht
    Hmmm je tempt dus hartstikke fout ts.
    Wakker worden -> temp opmeten -> en dan pas je bed uit gaan en de rest van je dagelijkse ritueel doen.

Antwoord op je vraag : ik tempte altijd om 6.15. Ja ook in het weekend, zette de wekker, ging tempen en daarna weer verder slapen.
    De reden can 6.15 uur tempen is omdat ik 5 dgn per week werk en er dan om 6.15 uur uit moet.

6. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.479
    8.738
    113
    Met alle respect, maar soms begrijp ik de aanpak van sommige lezers niet zo goed. Als je met de temperatuurmethode wilt beginnen dan ga je toch op onderzoek uit wat deze methode inhoudt?

Zowel via google als hier op zwangerschapspagina staat overal beschreven dat je moet temperaturen voordat je opstaat en iedere dag op hetzelfde tijdstip.
    Als je eerst met je kinderen aan de slag gaat, of je huishouden doet of eerst gaat douchen, wat dan ook, dan is het logisch dat dit allemaal je temperatuur beïnvloed.

Dus niet vervelend bedoeld en waar vragen zijn willen we allemaal heel graag helpen. Maar ik ben wel van mening dat een beetje inlezen vooraf wel handig zou zijn
    zijn.

Deel Deze Pagina