Ik heb van die opvliegers, niet lekker meer, had het ook in de 1e dagen na de keizersnede, en de verpleegkundige zei dat het met ontzwangeren te maken had. Nu weet ik wel dat je ongeveer 6-9 maanden ontzwangert, maar heb er nu een dikke week geen last meer van gehad, en nu weer wel sinds enkele dagen. Zou het dan toch daarmee te maken hebben? Herkenbaar?
Ik had het juist warm tijdens de zwangerschap en nu heb ik het alleen maar koud.. brr.. niet warm meer te krijgen. Dus precies tegenovergestelde.. Wat is een bevalling / zwangerschap toch complex.
Heeft er wel mee te maken. Het probleem wat ik had was dat ik zat te soppen in mn slippers door het vocht dat via de voeten het lichaam uitging. Schijnt ook erbij te horen. Opvliegers heb ik ook gehad.. en soms dreef ik nog wel eens mn bed uit van het zweten. Het gaat vanzelf wel weer over.
Heel herkenbaar. Heeft zeker nog 3 maanden geduurt na de bevalling. Weten we alvast hoe t voelt als je in de overgang bent, maar dan met t verschil dat dat jaren kan duren....pffffffff
Heh bah ja, ik zie er ook echt tegenop, die overgang. Maar ben blij dat het iig iets 'normaals' is, dat er bij hoort.