Lichtere tepels?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Kiwii, 28 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vaak zie je bij dames die zwanger zijn dat de tepels donkerder worden, maar vanmorgen viel het op dat mijn tepels juist extreem veel lichter gekleurd zijn dan normaal? Er zitten ook rare witte puntjes op.. ze zijn duidelijk andere dan normaal.

Iemand die dit herkent?

2. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Kiwii@ Meis geen zorgen maken is niet nodig , die bultjes zijn talgkliertjes heb ik ook vaak ook nu weer , ook komt het veel bij zwangeren voor .
    Over het lichtere kleur weet ik niet echt . Mis kun je met dit topic iets : Maak me zorgen, witte bultjes op tepels

3. Kiwii

Kiwii Bekend lid

6 apr 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marnat, ik maak me op zich ook geen zorgen vroeg me meer af of dat ook bij de zwangerschap kon horen hihi :D

4. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    Dat snapte ik maar het kwam ook meer door het andere topic dat ik er bij zette maak je geen zorgen .

Ik heb de bultjes nu ook weer , maar van af donderdag toch echt bloedverlies gehad beetje . hele rare ongi deze keer s middags niks en later wel weer , vandaag normaal . Dus ik heb maar besloten on het maar niet te rekenen wanneer het echt begonnen is .
    Mijn lijf vind het gewoon leuk om raar te doen .
    Ben normaal 4 dagen dus hoop dan maar dat het morgen weer weg is .
    Klussen word nu niks want hier is de 1 verkouden en de ander moe en pijn in de rug .
    We gaan maar weer genieten van het klussen en zien wel weer .

Het kan idd bij zwanger horen , maar garantie heb je dus niet .

Deel Deze Pagina