Ik denk iets te kopen bij babypark van bugaboo. Kon het niet vinden, dus gevraagd, blijkt dus dat bugaboo er compleet uit gaat vraag me echt af wat daar de reden van is en zou babydump dan ook ermee stoppen? babypark en babydump zijn toch samen gegaan?
Wat een onzin. Had beide zaken al in de boycot liggen omdat ze gesloten zijn op zondag, maar waarom zou je zo’n groot en goedlopend merk uit de collectie halen?!
geen idee! daarom vraag ik mij af if er misschien meer aan de hand zou zien bij bugaboo zelf... Heb het overigens niet aan die man gevraagd... kwam heel nors over
Misschien heeft Bugaboo het contract op gezegd. Ze zijn het er niet mee eens dat ze op zondag dicht zijn
Ik weet niet of ze 1 zijn geworden, kan hoor. Maar ze zullen er een goede reden voor hebben om bugaboo eruit te gooien lijkt mij.
Woont er iemand in de buurt? Misschien dat zij op onderzoek uit kan gaan. Als een echte Sherlock Holmes. Ik ben ook wel benieuwd waarom babypark stopt met Bugaboo. Ik vind Babypark trouwens geen fijne winkel. Ben er 1x geweest toen ik zwanger was van L. Wat een commercieel gedoe daar! Geen prettige sfeer. -x- Mooiezomer
Ik heb juist Bugaboo in de boycot. Veel te duur en ik heb gezien hoe er in magazijnen mee omgegaan wordt. Zal vast met ieder merk zijn.
Ze hebben verkopen het nog wel (wat op voorraad is), helaas zonder korting. De showmodellen zullen waarschijnlijk wel met korting worden verkocht.