goedeavond dames ik ben aan het twijfelen hier dochter lief heeft sinds gister 39.2 koorts sinds vandaag heeft ze rodespeldenknopjes in haar knieholtes 1 of 2 op haar gezicht en op haar rug als ik met me hand over haar ruggetje gaa dan voel ik allemaal bultjes waar die rode speldenknopjes zitten sinds vandaag heeft ze hoge koorts zo rond de 39.7 ze wil niet echt eten drinken doet ze wel maar minder en ben eind van de middag met haar onder de douche gegaan en bij het afdrogen van haar haren mocht ik ruw er over heen wrijven (normaal mogen we haar haren niet eens afdrogen vind ze verschrikkelijk ) maar nu mocht ik het dus wel doen dus heeft ze waarschijnlijk jeuk op haar hoofd nu lees ik op een site dat dit symptomen zijn voor waterpokken heb morgen een afspraak bij de dokter staan omdat ik dus erg twijfel ben zelf namelijk ook zwanger en stel het is een andere kinderziekte moeten we het wel weten ook stinkt ze uit haar mond dus dan denk ik het kan ook keelontsteking zijn maar heb dus op diezelfde site gelezen dat ze ook waterpokken in haar mond kan hebben wat denken jullie????
hoi over die uitslag kan ik niks zeggen. Maar stinken uit haar mond hoeft helemaal geen keelonsteking te zijn. Kinderen stinken vaak uit hun mondje wanneer ze ziek zijn. Kan dus ook bij griep enz. sterkte
Als ik jou was zou ik even een foto van een van de bultjes maken, dan kunnen de meiden hier voor je kijken, een foto zegt meer dan een beschrijving
me meisje ligt nu te slapen maar heb op een site gezocht naar een foto Bekijk bijlage 55743 en hoe het op deze foto eruit ziet, zo ziet het er bij me dochter ook uit alleen nog heel weinig
hier hebben net allebei de meiden de waterpokken gehad. Fleurtje ( 10maanden) had er ook wat in haar mondje, wilde alleen maar melk en biscuitjes. Als het waterpokken zijn moet je morgenochtend al duidelijker de pokjes zien. Het klinkt wel als de waterpokken. Fleur stonk ook uit haar mondje.
Hier zijn we ook net van de waterpokken af. Eerst kreeg onze middelste het. 's morgens helemaal niks te zien en 's middags had ze echt al pokken. De jongste kreeg het 3 weken erna maar ze zaten echt overal, mond neus tussen haar tenen en vingers enzo. Ik denk dat als het de waterpokken zijn er morgen zeker blaasjes op moeten zitten. Breiden de pukkeltjes zich ook snel uit? Heb je zelf de waterpokken al gehad vroeger? Als dit zo is, is er nu voo rjou en de baby geen risico als je het niet hebt gehad zou ik toch even de huisarts raadplegen.
hier zijn het er ook niet veel maar ik had gelezen dat de blaasje na 1 2 dagen zichtbaar wordt vandaag is de tweede dag dat ze ziek is dus dan moet het morgen duidelijk zijn
Het kan waterpokken zijn, maar heb je ook al aan roodvonk gedacht? Dat lijkt er heel veel op, als ik de foto zo zie. En volgens mij is waterpokken alleen gevaarlijk als je minder dan tien weken zwanger bent. Maar voor de zekerheid zou je misschien ff kunnen googelen, dan weet je het zeker. Sterkte ermee hoor. Groetjes, Janet
mm dan zou die site niet moeten kloppen waar ik de foto vandaan heb (gaat speciaal over waterpokken) kon namelijk geen foto maken van me dochter want die ligt te slapen
't Was ook maar een suggestie hoor. Omdat m'n nichtje vorige week ook roodvonk had, en ze eerst dachten dat het waterpokken waren.