Heey dames, Mijn zusje geeft in een discotheek haar verjaardags feest! Super gezellie natuurlijk maar kan dit wel i.v.m. de zwangerschap... Denk aan de drukte en harde muziek enz... Of kan ik gewoon lekker mee gaan zolang ik me er maar goed bij voel? Groetjes!
Ik zou zeggen, ga er lekker heen zo lang het nog goed voor je voelt. Ik heb me laten vertellen dat het binnenoor nog niet verbonden is. Dit zou egen week 19 of zo pas gebeuren dus je kleine hoort nog helemaal niets.
ik denk dat je moet doen waar jij zelf je eigen prettig bij voelt,heb jij geen onprettig gevoel bij de drukte en harde muziek en dergelijke,dan kan je lekker mee feesten lijkt me
Als jij je er lekker bij voelt, gewoon gaan hoor! Ik ga ook nog regelmatig naar de kroeg en komende week weer naar een concert, gaat nog prima hoor!
ik zou wel een beetje uitkijken als het heel druk is lijkt me toch niet zo lekker als iedereen tegen je aan botst.
Lijkt me prima te doen. Ik ga op dit moment niet meer uit omdat ik er gewoon hoogzwanger uitzie. Dat voelt gewoon te vreemd zeg maar. Maar met 15 weken vond ik het nog prima te doen.
een vriendin van me gaat ook nog steeds hoor,die zit in week 32..zolang je het lichamelijk red, lekker genieten..
ik zou het persoonlijk NIET doen , omdat het een gesloten ruimte is , en stel je is voor als iedereen zit te roken, is super ongezond voor je kleintje.. en als het druk word , wat als iemand perongeluk tegen jou aanbotst .. ik zou er niet aan mogen denken om te gaan , maarja je eigen keus natuurlijk
Sinds juli is er een rookverbod in de horeca. om dat roken hoef je je dus geen zorgen meer te maken. En als er iemand tegen je aan botst, tsja prettig is vast anders maar de kleine kan er echt tegen hoor.
Als je je goed bijvoelt, waarom niet? Lekker gaan en genieten zou ik zeggen en mocht het toch niet goed voelen, dan kan je toch altijd eerder naar huis? En dat mensen tegen je buik aanbotsen kan gebeuren, maar je baby zit daar echt heel veilig en beschermd.
ooowja , das waar . rookverbod tja dat "uitgaan" is bij mij echt precies zoooo lang geleden.. maar indd als er niet gerookt word of stampvol is zou ik zegge amuseer je let beetje op voor je buik en als moeheid begint te komen , jezelf zeker niet oververmoeien
Zolang je er prettig bijvoelt gewoon doen! ik ben zelf met 12 weken voor het laatst op stap geweest naar een discotheek maar voelde me zelf niet prettig en klinkt misschien stom maar ik voelde me schuldig op dat moment hahaha en ik had gewoon niet moeten gaan achteraf gezien want ben die avond nog flauwgevallen door de hitte en de hele nacht in het ziekenhuis gezeten omdat ik bang was dat er wat met de kleine was gebeurd haha gelukkig niets gebeurd maar voelde me wel behoorlijk schuldig! en ben daarna ook niet meer gegaan! en kwa aanstoten ik zorgde ervoor dat me vriendinnen n beetje voor me stonden en stond ergens waar niet zo gek veel mensen stonden.