Hoi, Ik had het juist heel erg andersom, ik was vooral sochtends en smiddags heel misselijk. En juist wel heel veel trek in vlees, 2 weken terug heb ik gewoon om 12 uur smiddags een karbonade gegeten (was erna volop misselijk haha, maar toen ik het at was het lekker). Ik zit nu in een periode dat ik het elke avond zuur op mijn maag heb, bah... En ik kan moeilijk zuivelproducten sochtends hebben, ik at altijd roeryoghurt met cornflakes ofzo, maar dat kan ik nu echt niet meer op mijn nuchtere maag, lekker boterham of beschuit wel. En heb zoooo'n onwijze chocola behoefte...herkenbaar? En elke dag gaat er een stuk fruit naar binnen of een versgeperst sapje...mmm. Ik woon nu (tijdelijk) bij mijn moeder en die kookt elke dag (gelukkig), daar ben ik super dankbaar voor. Denk dat als ik zelf elke dag had moeten koken (als het moet dan moet het) dat mijn eetlust dan ook minder was geweest. Groetjes
Ik maakte meestal een grote pan soep in het weekend en dan at ik daar elke dag een bordje van. En salade met pasta ging ook wel. En als het niet lukt, tja, niks aan te doen. Een boterham of beschuitje, lukt dat wel? En als je overdag wel kan eten, of dat het aan de geuren ligt, zou ik gewoon rauwkost eten tot het voorbij is. En zwangerschapsvitaminenpillen erbij nemen. Je krijgt echt wel genoeg naar binnen als je niet continu alles overgeeft.
Oh, wat ik ook wel eens doe is zo'n pak groentensap van appelsientje kopen. 1 glas daarvan is al de helft van de groente die je op een dag nodig hebt.