Hier kreeg hij tot voor kort een fles opvolgmelk maar daar heeft hij niet genoeg meer aan. Pap wil/lust hij niet, dus geef ik hem 's ochtends maar brood. Maar nu het volgende: dat duurt best lang en op de dagen dat ik werk heb ik niet zo'n zin om mijn wekker (die toch al vroeg gaat) nog drie kwartier vroeger te zetten. Dus wat geven jullie?
Hier wel brood, of brinta fruitvit pap, daar zitten rozijntjes en stukjes fruit in. Maar meestal brood.
Onze kleine krijgt op de dagen dat ik moet werken een fles met granen met appel van Friso. Die van bambix wilde ze ook niet, kreeg ze ook vaak niet door de speen heen en van een bordje wil ze nog steeds niet. Op de dagen dat ik vrij ben krijgt ze een boterham, maar duurt hier ook een half uur voordat ze die op heeft.
Heel verschillend, een papfles met bambix of die Friso fruitpap appel erdoor. Soms een bakje kindermuesli of brood. Misschien kun je eens een plak ontbijtkoek proberen. Oke, misschien niet zo geschikt voor elke dag als ontbijt, maar het is wel makkelijk.
Hier vanaf ik denk 11 mnd een boterham en een flesje volle melk. Maar als jij er 's morgens geen tijd voor hebt, kun je dan niet de oppas vragen of hij/zij een broodje eet met je zoontje? Of misschien willen ze het op het kinderdagverblijf wel doen?
2 boterhammetjes en melk 150 ml. Als ik haast heb zet ik hem in zijn stoel en ik maak me op bij hem aan tafel, pak de tassen in enz..