Wat krijgen jullie dreumesen als ontbijt?

Discussie in 'Voeding' gestart door Larissa1982, 14 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Larissa1982

Larissa1982 Niet meer actief

Hier kreeg hij tot voor kort een fles opvolgmelk maar daar heeft hij niet genoeg meer aan. Pap wil/lust hij niet, dus geef ik hem 's ochtends maar brood. Maar nu het volgende: dat duurt best lang en op de dagen dat ik werk heb ik niet zo'n zin om mijn wekker (die toch al vroeg gaat) nog drie kwartier vroeger te zetten.
    Dus wat geven jullie?

2. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    Hier wel brood, of brinta fruitvit pap, daar zitten rozijntjes en stukjes fruit in. Maar meestal brood.

3. mamakaatje

mamakaatje Fanatiek lid

15 jul 2008
    1.081
    0
    0
    Ergens in NL
    Onze kleine krijgt op de dagen dat ik moet werken een fles met granen met appel van Friso. Die van bambix wilde ze ook niet, kreeg ze ook vaak niet door de speen heen en van een bordje wil ze nog steeds niet.
    Op de dagen dat ik vrij ben krijgt ze een boterham, maar duurt hier ook een half uur voordat ze die op heeft.

4. Tot voor kort bambix, maar die wil ze niet meer, dus nu krijgt ze brood. (ze is 20 maanden)

5. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.068
    3.862
    113
    Heel verschillend, een papfles met bambix of die Friso fruitpap appel erdoor. Soms een bakje kindermuesli of brood. Misschien kun je eens een plak ontbijtkoek proberen. Oke, misschien niet zo geschikt voor elke dag als ontbijt, maar het is wel makkelijk.

6. Wen26

Wen26 VIP lid

16 jun 2007
    12.487
    0
    36
    Hier vanaf ik denk 11 mnd een boterham en een flesje volle melk.

Maar als jij er 's morgens geen tijd voor hebt, kun je dan niet de oppas vragen of hij/zij een broodje eet met je zoontje? Of misschien willen ze het op het kinderdagverblijf wel doen?

7. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    2 boterhammetjes en melk 150 ml.
    Als ik haast heb zet ik hem in zijn stoel en ik maak me op bij hem aan tafel, pak de tassen in enz..

8. yake

yake Fanatiek lid

25 jun 2006
    2.791
    0
    0
    Pap en zo'n uurtje later fruit.

Deel Deze Pagina