ik heb het nu ook weer dat ik geen zin heb in warm eten. ja, dingen als pizza, macaroni ed, maar dat zijn ook geen dingen die je iedere dag kan eten. meestal heb ik ook geen zin om te koken, maar met een man die de hele dag werkt en een peuter moet ik wel. bij alyssa had ik dit ook rond deze tijd, heel vervelend maar helaas niks aan te doen. ik probeer nu meer fruit te eten en veel sla ed. (vind alyssa gelukkig ook lekker) liefs doris
Ik moet ook iedere avond alleen eten (ook een horecaman...) en maak zelden een warme maaltijd voor mezelf. Ik kan me er gewoon niet toe zetten om het op te eten... Heb nu net een salade gegeten en eet verder veel brood. Het beleg bestaat dan wel uit aardbeien of boterham gezond. Daarna bakje yoghurt met fruit erin krijg ik ook nog wel weg. Ik vind er ook gewoon niks aan om alleen voor mezelf te gaan staan koken, aangezien ik vooraf al weet dat ik 1 aardappel met een half stuk vlees en een beetje groenten wegkrijg. In gezelschap lukt het me dan weer wel om wat meer te eten.
Hier nu nog geen trek in avondeten, eet het wel, maar niet veel. Eet overdag genoeg om het bij te plussen hihi.
Ik kan niet echt meepraten, want het avondeten gaat prima bij mij. Alleen die kip gerechten vind ik niet lekker. Maar brood is bij mij een issue. Ik vind dat nu echt niet lekker. Mijn moeder vertelde me dat ze hetzelfde had tijdens haar zwangerschap van mij. Ik lust nu alleen maar brood met kaas en tomaten of met aardbeien. Ander beleg krijg ik gewoon niet naar binnen.
Ja, het is niet leuk he, en inderdaad, als je met anderen eet dan gaat het een stuk beter dan dat je maar alleen aan tafel zit. Telkens als ik er ook zit voel ik me zoooo eenzaam! Deze week eet ik gelukkig al 4 avonden niet alleen dus dat is weer een leuk vooruitzicht!
Ohh dit is allemaal zo herkenbaar, Ik leefde normaal gesproken voor mijn warme maatlijd, maar momenteel moet ik er echt niet aan denken. Ik vind het ook erg moeilijk om mijn portie groente en fruit binnen te krijgen. Ik probeer dat een beetje via drankjes te doen, want dat gaat wel goed. Iemand nog tips om gewoon nog je vitaminen binnen te krijgen? Ik vind het echt een rare speling van de natuur dat op het moment dat je het gezondst zou moeten eten je misselijk bent en het niet lukt
Tot 16 weken moest ik echt niet aan warm eten denken en als ik het probeerde kwam het er net zo hard weer uit. Ik heb het vrij snel opgegeven en zag er het nut niet van in om mezelf te dwingen om warm te eten, dan maar op een andere manier aan mijn vitamines komen. Ik dronk elke dag knor vie voor mijn portie groentes, maakte veel fruit- en groentesmoothies, broodjes gezond was mijn grote favoriet, veel salades en voor de zekerheid aangevuld met zwangerschapsvitamines. Volgens mij heb ik in mijn leven nog nooit zo gezond als toen gegeten .
Hoi Guusje, Inderdaad niet erg leuk alleen eten... Fijn dat je deze week 4 adresjes hebt gevonden! Zo plan ik ook regelmatig dat ik bij iemand een hapje mee eet of iemand bij mij @ Jalou: davitamon mama compleet zwangerschapsvitamines gebruik ik ter aanvulling. Iedere dag 1 tablet. Ik heb het met de verloskundige besproken en als je vitamines neemt ter aanvulling dan weet je zeker dat je kleintje de benodigde vitamines binnenkrijgt ook op een dag dat je niet zoveel eet.
ja ik slik nu de vitaminen van de etos zwanger zijn. Dat is dan het minste wat ik kan doen. Ik moet ook gewoon wat variatie in mijn koelkast leggen. Worteltjes of selderij sticks. Dan kan ik af en toe wat groente snoepen. De knor vie vind ik ook wel een goed idee