misschien een rare vraag

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door mariellesusan, 2 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mariellesusan

3 jul 2009
    22
    0
    0
    Goeiedag,
    Ik heb een rare vraag. Ik heb een regelmatige cyclus van 24 dagen. 20 dec ongesteld geworden, van 28 op 29 dec gemeenschap gehad (voor het zingen de kerk uit omdat het rubbertje niet mee werkte). Nu al 3 avonden last van een raar onderbuik gevoel en erg veel melk witte reukloze afscheiding. Iemand een idee of dit eerste symptomen zijn? Ook kan ik zeer moeilijk in slaap vallen en kan ik minder ruzie van mijn kids hendelen. Iemand een idee? Mijn man zit niet op een derde te wachten.

2. mariellesusan

3 jul 2009
    22
    0
    0
    Heeft niemand een idee?

3. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

28 okt 2013
    1.554
    0
    0
    Limburg
    Ik heb voor dat ik er achter kwam dat ik zwanger was ook gehad dat ik echt van die melk witte afscheiding had en nog best wel veel ook nu nog steeds maar of het echt een eerste symptoom is durf ik niet te zeggen.

4. Doortje81

Doortje81 Fanatiek lid

20 feb 2012
    1.453
    1
    0
    Ik heb Ook veel afscheiding gehad,maar dat was wel een week na de bevruchting dat dit startte, dus het lijkt me niet hoor dat dit bij jou al een symptoom is! Het is dan nog niet eens ingenesteld... Dat zou vanaf vandaag ongeveer kunnen, maar meestal later...

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Lijk me raar dat je al symptomen hebt na 3dg;)
    Afwachten dus.

6. Niekske78

Niekske78 Actief lid

18 nov 2013
    484
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dit is wel heel erg snel voor symptomen... Lijkt me niet waarschijnlijk dat dit nu al tot uiting komt. Maar om het zeker te weten, gewoon even testen rond de nod.

Deel Deze Pagina