Hoi hoi, Ik had eerder al een aantal berichten gepost over mijn stijgende leverwaarden zonder verdere oorzaak. Alles, maar dan ook alle mogelijke oorzaken zijn UITGESLOTEN door gyn en internist en toch blijft ie stijgen. Heeft iemand wel eens gehoord van dingen tijdens een zwangerschap die er gewoon " zijn" , dingen die verdwijnen na de zwangerschap en tijdens niet echt verklaard kunnen worden? Het zou nl. ontstaan moeten zijn tijdens de zwangerschap aan de waarden en de stijging ervan te zien....maar een zwangerschapsaandoening is het ook niet. Heel vaag allemaal, vandaar mijn vraag. Dank jullie wel alvast. Groetjes Marieke
ik heb ook verhoogde leverwaarden.. ik ben daar ook voor opgenomen geweest in het ziekenhuis, omdat de artsen bang waren voor zwangerschapsvergiftiging.. gelukkig was het dat niet.. maar heb ik galstenen.. die komen door te vettig eten.. bourgondisch eten.. ik woon in limburg en mijn arts zei dat ong de helft van deze mensen dat hier heeft, alleen bij mij komt het naar boven door mijn zwangerschap... hebben ze daar bij jou ook al naar gekeken?? naar galstenen??? of iets in die richting?
Hi Marieke Mijn leverwaardes zijn ook verhoogd. Komt door mijn schildklier die werkt te snel. Meestal wordt je daarop getest maar ik zou het toch even na vragen als je het niet weet. Je leverwaardes kunnen ook hoger liggen als je veel sinasappels eet of sap drinkt. Er zijn mensen die het hun leven al hebben en er bij toeval achter komen. Als alles uitgesloten is zou ik me niet al te druk maken. Zal het ook wel weer vnzelf over gaan. succes
Hoi hoi, Ja hebben ze ook naar gekeken , ist ook niet. Bijna jammer genoeg, dan zou ik tenminste IETS weten he! Dank je voor je reactie! Grtz
Hoi Natasja, Kwam jij hier tijdens je zwangerschap achter? En had je symptomen dan? Wat waren/zijn je waardes? En heb je hier medicatie voor gekregen? Wat een vragen he Dank je wel alvast Grtz