Kruidvat luiers

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door LovelyDK, 13 mei 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LovelyDK

LovelyDK Niet meer actief

Zijn er hier mama's die de kruidvat luiers gebruiken? En merken jullie ook verschil?

Ik vond ze altijd superfijn maar ik vind het 10x niks meer... ze gaan (net als bij pampers) snel stinken en heel ver naar beneden hangen! :(

2. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
  3. Edge

Edge Fanatiek lid

30 mrt 2009
    4.833
    478
    83
    Vrouw
    Haarlemmermeer
    Ik heb hier de prematuur luiers gehad, die vond ik prettiger dan de pampers versie. Maar de grotere luiers vind ik niet fijn!
    Oh, das niet helemaal je topic haha. Sorry.:p

4. Druif78

Druif78 VIP lid

11 feb 2008
    9.724
    1
    36
    Heb er toevallig vannacht 1 voor de nacht gebruikt. Ik gebruikte altijd pampers maat 5 (maat groter) ivm doorlekken en nu kruidvat maat 5, maar hij heeft goed gehouden! Ik vond dat dunne ook wel fijn en prettig elastisch van boven. Ik vond ze niet stinken.
    Ik moet nog wel even testen hoe het gaat als hij ook gepoept heeft...

5. fokje

fokje Fanatiek lid

14 mei 2007
    3.313
    0
    0
    verzorgende
    friesland
    ik gebruik ze altijd en vind het erg fijne luiers maar idd nu ze dunner zijn ruiken ze meer

6. tamtam78

tamtam78 VIP lid

12 jul 2008
    5.303
    41
    48
    Vrouw
    huisvrouw en schoonmaakster
    Gelderland
    Ik heb ze wel is gebruikt en had geen klachten, maar omdat ik ervoor naar de stad moet haal ik nu de luiers van de Boni en die bevallen prima.

7. stef25

stef25 Bekend lid

9 mrt 2010
    500
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de oudste altijd kruidvat luiers gehad (die is nu overdag zindelijk en 's nachts luierbroekjes)
    Nu voor de jongste ook weer kruidvat en ik vind ze veel fijner dan voorheen. Lekker dun, houden goed. Enige is dat ze stinken! Maar dat doen de pampers ook vind ik

8. Skye

Skye Niet meer actief

Ik heb ze een tijdje gebruikt, totdat ik elke keer die plak-stripjes eraf trok bij het sluiten van de luier! Hier dus tegenwoordig (sinds een half jaar alweer) alleen nog maar pampers!

9. LovelyDK

Ik was altijd tevreden maar ik vind ook dat ze zo gaan hangen (grote reden waarom ik geen pampers wil)

10. Skye

Skye Niet meer actief

Oh, hier geen last van!

11. Romaira

Romaira Fanatiek lid

23 mei 2008
    4.067
    0
    0
    hoorde van een vriendin dat de kruidvat luiers vernieuwd waren , en ze vond ze geweldig ik moest ze ook eens proberen . Ik een pak gehaald , nou vind het 3x nix hoor ! maak het pak op en dan gewoon weer terug naar pampers !!!

12. Mamvannu

Mamvannu Niet meer actief

Ik ben ook echt niet tevreden over de vernieuwde (lees verpeste) luiers.
    Ik zou nu een retourenveloppe krijgen (al een week geleden),
    dus ik zal er maar weer achter aan mailen. Niet echt netjes.
    Me zoontje lekt gewoon door nu en nee ze zitten ook helemaal niet mooi,
    een vriendin zei ook al wat zit die luier raar ja!

13. LovelyDK

Dat is hier dus ook het geval... Erg jammer want vond ze superfijn! Heb nu weer een klein pak pampers gekocht maar dat vind ik ook niks... Hmmf 

14. jesjuh

jesjuh Actief lid

29 mei 2007
    429
    0
    0
    Nijmegen
    Ik heb ook eens de kruidvat luiers geprobeerd omdat iedereen idd zei dat ze zo fijn waren. Ik vond dat dus echt niet!! Had hiervoor altijd pampers en vond die fijner. Nu heb ik Huggies, en dat is puur omdat ze in de aanbieding waren en lekker goedkoop waren :p. En ach uitproberen kan altijd toch! En ik moet zeggen dat ze me redelijk goed bevallen. Ze ruiken iig een heel stuk minder dan pampers en die van de kruidvat.

15. maartjev

maartjev Fanatiek lid

9 mrt 2009
    1.534
    0
    0
    ik vind het rotdingen!!! Ik gebruikte ze eerst altijd toen hij nog kleiner was, maar nu niet meer hoor!!! Ik trek de stickers er regelmatig af, en ze lekker snachts sneller door..

16. Beheer

Beheer Administrator
    Medewerker

11 feb 2005
    16.274
    2.976
    113

Deel Deze Pagina