Ik ben benieuwd. Bij mijn dochter had ik het heel warm. Ben normaal een koukleum maar toen absoluut niet. Deze keer heb ik het voornamelijk koud. Maar zal nog even moeten wachten tot augustus of ik kan zeggen of deze theorie nu ook weer klopt bij mij. Dan weten we of het een jongetje of een meisje is.
Wij weten het geslacht niet, maar ik heb het vaak warm, kachel op 18,5 graden vind ik prima en in de avond heb ik altijd mn sokken uit. Ook op bed heb ik het snel warm. Ben benieuwd of het een meisje is!
Bij mijn dochter had ik het over het algemeen koud. Nu loop ik hele dagen in een t-shirtje rond, zo warm heb ik het steeds. En... Dit is ook een meisje! Bij mij zegt het dus helemaal niks
Vorigezwangerschap geen last gehad van koud zijn. Een meid. En nu heb ik het ijskoud. Loop met een dik vest en een sjaal om mijn nek. Liefst trek.ik een skipak aan. En we krijgen weer een meisje. Moet wel zeggen ik ben. 45kilo afgevallen sinds de vorige zwangerschap dus daar kan het ook aan liggen.
Ik heb het het ene moment bloedheet en vervolgens ijskoud. Weet overigens het geslacht niet. Vorige keer precies hetzelfde en toen zwanger van een meisje.
Ik heb het deze zwangerschap alleen maar koud en ben zwanger van een jongen. Maar hoe het bij onze dochter was weet ik niet meer eigenlijk
Ik heb opvliegers en downvliegers Heb het vaak koud maar volgens de dokter mag ik toch echt een meisje verwachten
Ik had het enorm warm tijdens zwangerschap van mijn dochter. In de winter liep ik thuis gewoon met tshirtjes en buiten met zomerjas. Echter in de zomer had ik het liefst niets aan. Had het zoo warm. Nu heb ik het liefst zelfs binnen een jas aan.. Dit doe ik natuurlijk niet en ben dus echt vrienden met alle 4 de fleecedekens haha. (Weet niet wat wij verwachten 🙂 )
Hier klopte het niet. Warm bij mijn zoontje. Koud bij mijn dochter. Ik als voorheen koukleum blij , na de geboorte van mijn zoon bleef dat.
Hier klopt het. Normaal heb ik het nooit koud maar nu al maanden dikke vesten, sokken,verwarming op 22. En het is inderdaad een jongen.
Ohh wat leuk dames. Ik heb het normaal altijd koud koud koud.... Maar ben nu 7 wk zwanger. En heb het heeeeeelll soms koud. Het komt 5 sec daarna is het klaar. Mijn handen zijn heel gek genoeg. Warm normaal altijd koud.. Elke ochtend of in de nacht opvliegers ofzo. Benauwdheid slaat dan toe... De eerste 2 kinderen beide jongens best koud maar was ook best winter haha.. Weet ik nog. Weet het niet meer. Haha we wachten af Ik vind het wel leuk om deze dingen te weten. Hou van die fabeltjes 😂😂😂
Bij mijn eerste zwangerschap kan ik me niet herinneren of ik het koud had.. Wel dat ik het vaak warm had, maar dat kan ook later in de zwangerschap zijn geweest. Toen kreeg ik een jongetje. Nu 5 weekjes zwanger en ik heb het alleen maar koud (nou is het buiten ook niet warm haha) Maar echt koud koud! Dus volgens de voorspelling krijg ik een jongen.. Nou ik hoop dat het niet klopt
Hier koud koud koud... Niet ziek niet verkouden dus daar kan het allemaal niet aan liggen en er komt toch een meid aan of ze moeten er met de 20weken echo langs hebben gezeten haha
hier klopt het wel, bij de meisjes nooit last gehad van kou, integendeel, eerder aangenaam warm en nu de eerste weken echt koud koud koud en tis een jongen of t er echt iets mee te maken heeft betwijfel ik maar hier klopt het dus wel