zeurende buikpijn (puur nieuwsgierigheid)

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Jorietje, 30 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Een vraagje..

Ik voel me totaal niet zwanger en wil ook nog wachten met een test, maar ik zit nu op dag 86 van mijn cyclus en heb de laatste dagen een zeurderig gevoel in mijn onderbuik (echt het uiterste puntje van de buik zeg maar) en dan soms links en dan weer rechts soort steekjes, heel vervelend.
    En vandaag zijn mijn darmen ook nogal in de war.. :(

Ik wil puur uit nieuwsgierigheid weten wie hier ook last van had en zwanger bleek te zijn..

Ik begrijp dat het niet betekent dat ik nu ook zwanger zal zijn, maar ik ben gewoon benieuwd of er meer last van hebben (gehad).

gr.
    Jorietje

2. farfan

farfan Actief lid

5 jul 2007
    324
    0
    0
    verzorgende
    deventer
    Hoi hoi,

Ik heb zelf nog maar net gister positief getest. Dus ik wil heel voorzichtig zijn met alles wat ik zeg anders ben ik zo bang dat het nog fout gaat. :oops:
    Maar ik heb nergens last van alleen echt een menstruatie en een drukkend gevoel in mijn onderbuik.
    En mijn darmen zijn ook van slag. Dan kan ik weer niet en dan ben ik weer aan de diaree. Heel vervelend!

Ik hoop dat je zwanger bent!

Liefs Farfan

3. sietske84

sietske84 Lid

17 aug 2007
    53
    0
    0
    Ik weet nog niet of ik zwanger ben, morgen is mijn NOD, maar ik heb ook zo'n "zwaar" drukkend gevoel in mijn onderbuik.

Ik hoop dus ook van harte voor ons dat dat positief is!

4. Ines77

Ines77 Lid

12 mei 2007
    58
    0
    6
    Hoi Sietske,
    Hoe weet je dat morgen je NOD is? Is dat het gemiddelde? Want de klachten die jij beschrijft kunnen ook bij je eispronge horen...
    succes!

5. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    @ Farfan, gefeliciteerd meid! Leuk hoor, ik hoop dat het ook bij mij snel raak zal zijn, dat mag wel na 2 jaar hopen (en afwachten)..

@ Sietske, ik hoop idd dat het voor ons positief is, maar ik ga er bij mij niet van uit, om teleurstelling te voorkomen.. Ik zal voor je duimen!

6. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Helaas helaas, voor mij is het GAME OVER.. De :evil: :evil: zijn sinds gearriveerd... Wij gaan weer door naar een nieuwe ronde..

Deel Deze Pagina