Hoii,,ik ben nu bijna 8 weken,heb vorige week dus die echo gehad.. nou ben ik voor die vroege echo naar de gynacoloog geweest, omdat ik tot 2x toe elke keer na de gemeenschap met mijn vriend bloed verlies ff later... nou de gynacoloog dus een echo gemaakt, alles was goed en kon niets vinden... nou wij dus een weekje gewacht,in de hoop dat het dus niet meer zou gebeuren,en ja hoor! het gebeurd gewoon weer , het is ook geen oud bloed,want het is rood.. vaaag! en het gaat na het plassen ook weer weg ff later... nog nooit gehad in mijn eerste zwangerschap.. nu weet ik het gewoon niet meer .. :x wie heeft hier miss ervaring mee?
Dat is heel normaal hoor, tijdens je zwangerschap is alles beter doorbloed daarbinnen, dus ook logisch dat er eens een bloedvaatje geraakt kan worden en snel kapot kan gaan! Hopelijk is alles goed
oww het is zo vervelend we kunnen niet eens meer samen ons "eigen" moment hebben,om het maar ff zo te zeggen. maja hoop dat het wel weer stopt ofzo want dit is niet aangenaam meer
hoi hoi, nu had ik gister ineens een spontane bloed "uitbarsting" ik schrok me echt rot, het was echter ffies laten weer bijna weg... ik dus vanochtend het ziekenhuis gebeld dat ik tog egt ongerust was geworden..! nou goed ik mocht gelijk 2 uur later komen.. En een echo laten maken, en ja hoor, die kleine maakt het tog wel goed met 7wen4 dagen! zelfs nog naar het hartje geluisterd,het blijft dus nog steeds een raadsel waar dat bloed nou vandaan komt?!?! maarja de kleine is wel 5 daagjes kleiner ,want ik ben nu 8w 2 dagen, maja wil me daar niet al te druk om maken.ben nu weer wat gerustgesteld gelukkig! xx
het kan ook zijn dat je placenta voor de baarmoedermond ligt en dat hij aan t verschuive is.dan kan je ook spontane bloedingen krijgen. gelukkig maakt de beeb t goed!